Zwangerschapsverschijnselen of toch een beetje grieperig?

Je kunt er helaas niks van zeggen.. 
Wij zijn na 8 maanden zwanger geraakt waarvan ik 7 maanden iedere maand het zelfde voelde als jij omschrijft.. de teleurstelling dat iedere keer de menstruatie door kwam zetten was noet leuk. 
Nu ben ik ongeveer 7 weken zwanger en heb deze maand nergens last van gehad was zelfs verbaasd toen ik een positieve test in me hand had.. 
Nu beginnen de kwaaltjes een beetje te komen gespannen borsten , misselijkheid en vermoeidheid. 
Maar ook nu is het nog niet zo hevig zoals ik ze elke maand voor mijn menstruatie voelde.. 
Ik hoop dat jij zondag een positieve test in je hand hebt! 
Alleen denkik dat de klachten per persoon verschillen?
 
Je kunt er helaas niks van zeggen.. 
Wij zijn na 8 maanden zwanger geraakt waarvan ik 7 maanden iedere maand het zelfde voelde als jij omschrijft.. de teleurstelling dat iedere keer de menstruatie door kwam zetten was noet leuk. 
Nu ben ik ongeveer 7 weken zwanger en heb deze maand nergens last van gehad was zelfs verbaasd toen ik een positieve test in me hand had.. 
Nu beginnen de kwaaltjes een beetje te komen gespannen borsten , misselijkheid en vermoeidheid. 
Maar ook nu is het nog niet zo hevig zoals ik ze elke maand voor mijn menstruatie voelde.. 
Ik hoop dat jij zondag een positieve test in je hand hebt! 
Alleen denkik dat de klachten per persoon verschillen?
 
Uiteraard is het een foutje dat mijn bericht 3x geplaatst word ? 
Ben nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt! 
 
Groetjes 
 
Hoi,
Alleen een test kan je zekerheid bieden.. Maar ik snap heel goed dat je op zoek bent naar symptomen als je er zo erg mee bezig bent, had ik zelf ook! Het kan heel goed te maken hebben met de griep, maar ik had zelf ook last van ernstige vermoeidheid+ borsten waren meteen voller en echt elk stapje deed pijn omdat ze zo gespannen waren. Dus het kan alle kanten op.. Het kan ook nog ontpillen zijn, of een aankomende menstruatie.. Ikzelf kon toen niet wachten en had 5 dagen voor NOD positief getest met een heeel licht streepje die pas na de afleestijd erop kwam. Slim is het zeker niet omdat het alleen maar onzekerheid brengt en er kan nog alles voor je NOD misgaan. Maar ach ik kon het toen niet laten.. Succes zondag (of als je niet kan wachten eerder natuurlijk haha).
 
Bedankt voor jullie reacties!


@Gebruiker10066704 Gefeliciteerd! Succes met de laatste loodjes!!
 
@MAriieke Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd!! Geniet van deze periode.
Je hebt gelijk.. Ieder mens is anders. Ik heb het nu ook maar een beetje losgelaten. Maar ik denk ondanks dat, dat het wel een teleurstelling zal zijn als de test zondag negatief is.
 
@Izzy Wat fijn zeg! En dit was voor jou de eerste keer? Wanneer is jouw NOD? Toch nog een beetje spannend? Ik duim voor je dat de NOD uitblijft.
 
Hoi,
Sorry ben vergeten te vermelden dat ik al 27 weken in verwachting ben hihi. Dit is wel mijn eerste zwangerschap ja! Ik had 2 dagen na die vage test nog een test gedaan en die was donkerder. Uiteindelijk op NOD dag digitale CB test en die gaf zwanger aan dus waren de ‘tekens vooraf’ wel goed bij mij! 
 
Terug
Bovenaan