Zwangerschapsverschijnselen

hoi hoi,

Ik heb eigenlijk nooit iets gevoelt. Natuurlijk beelde ik me van alles in! (als je vaar vaak genoeg aan je bosten voelt worden ze vanzelf gevoelig) en buikpijn krijg je ook, maar dan eerder van de zenuwen omdat je maar geen buikpijn hebt! en zo ging het met alle klachten... makte me erg onzeker

nee.... ik voelde he-le-maal niets, maar bleek wel gewoon 100% zwanger hoor!

Na het stoppen met de pil was ik in ronde 2 zwanger.

Ik heb last van alle klassiekers. Begon met erg gevoelige tepels en vermoeidheid. Toen de pijnlijk borsten over waren kreeg ik te maken met de misselijkheid. Alleen niet 's ochtends maar gewoon dagen achter elkaar. En dan weer paar dagen niet. Nu is de vermoeidheid bijna helemaal weg en misselijkheid wordt minder.
Ik heb vaak menstruatie-achtige kramp gehad en paar weken ook opgeblazen gevoel.Gelukkig merk ik dat het allemaal verdwijnt nu ik bij de 3 maanden grens kom. Ik ben nu aan het begin van de 12e week.

Door de misselijkheid heb ik me weleens al ziek moeten melden, voor maar 2 dagen gelukkig. Maar ik werk in de thuiszorg en wil dan niet bij clienten zijn als ik opeens moet spugen.

Ik heb hoogstwaarschijnlijk 1x een miskraam gehad maar ben alsnog met 6 maanden zwanger geraakt.

Hoi

Ik ben in de 5e ronde zwanger geraakt.
De eerste 2 weken na een positieve test voelde ik echt helemaal NIETS. (toen had ik wel vakantie, dus dat scheelt misschien, doe je het lekker rustig aan)
In week 6 zijn we een weekendje naar Duitsland geweest, ruim 100 km gefietst op onze nieuwe fietsen... niks aan het handje (ja, alleen zere kont, haha!!)
De dag dat we weer naar huis gingen werd ik echter misselijk... na een paar dagen misselijk begon ik ook te spugen... :( Ging door t/m de 16e week!
Ik heb me 2x een paar dagen ziek moeten melden, nog vóór de 12e week. Intussen had ik het op het werk al verteld, ondanks dat we nog geen 12-weken-echo hadden gehad of het hartje hadden gehoord.
Maar ik was zooooo moe en de hele dag misselijk, dat was haast niet te verbergen.
Ik sta voor de klas, dus als de kinderen er waren dan moest ik mezelf wel groot houden.... maar na 15u was ik echt helemaal afgepeigerd....

Pijnlijke borsten heb ik nooit gehad (ze zijn helaas ook amper iets gegroeid.... zou wel leuk geweest zijn!!).

Vanaf een week of 25 kreeg ik steeds vaker maagzuur en kramp. En sinds de laatste tijd slaap ik slecht enheb ik veel last van bandenpijn en hou ik veel vocht vast.
Ohja, en ik huppel om de haverklap naar het toilet!

Veel klassiekers op een rijtje dus :)

Groetjes, Mickje
(38 weken en 1 dag)

Hoi hoi,

Na 11 rondes is het ook hier raak.
Het was ook de eerste ronde dat ik er totaal geen rekening mee heb gehouden want was dat voozichtig doen even beu. Heb gewoon paar glazen wijn op, heb filet americain en biefsukken gegeten, en tataa zwanger hahaha. Heb nu ook ook voor eerst sinds maanden geen verschijnselen, allen beetje zwaar gevoel onderin mn buik verder niks (heerlijk haha).

Succes.

Hoi,

Bij de zwangerschappen van mijn zoons, wist ik al dat ik zwanger was, voordat de test het bevestigde. Ik had toen hele zere borsten, en een zeurderig gevoel in mijn buik.
Ik ben nu 4 of 5 of bijna 6 (ik weet het nog niet precies door onregelmatige menstr.) weken zwanger en ik heb NERGENS last van. De beide testen waren overduidelijk positief, maar ik zit echt te wachten op zere borsten en misselijkheid.. Ik heb ooit een miskraam gehad en nu ben ik onzeker of ik wel genoeg hormonen heb omdat ik niets merk.
Ik heb wel onrustige darmen, lage rugpijn, af en toe kramp (darmen?) en onrustige benen...
Ben erg bang dat het weer mis gaat.. hoewel ik dus nu lees dat het heel goed mogelijk is, dat je nergens aan merkt dat je zwanger bent...
We kunnen nu niet veel anders doen dan gezond eten en afwachten..

Succes!

Terug
Bovenaan