Hoi
Ik ben in de 5e ronde zwanger geraakt.
De eerste 2 weken na een positieve test voelde ik echt helemaal NIETS. (toen had ik wel vakantie, dus dat scheelt misschien, doe je het lekker rustig aan)
In week 6 zijn we een weekendje naar Duitsland geweest, ruim 100 km gefietst op onze nieuwe fietsen... niks aan het handje (ja, alleen zere kont, haha!!)
De dag dat we weer naar huis gingen werd ik echter misselijk... na een paar dagen misselijk begon ik ook te spugen...

Ging door t/m de 16e week!
Ik heb me 2x een paar dagen ziek moeten melden, nog vóór de 12e week. Intussen had ik het op het werk al verteld, ondanks dat we nog geen 12-weken-echo hadden gehad of het hartje hadden gehoord.
Maar ik was zooooo moe en de hele dag misselijk, dat was haast niet te verbergen.
Ik sta voor de klas, dus als de kinderen er waren dan moest ik mezelf wel groot houden.... maar na 15u was ik echt helemaal afgepeigerd....
Pijnlijke borsten heb ik nooit gehad (ze zijn helaas ook amper iets gegroeid.... zou wel leuk geweest zijn!!).
Vanaf een week of 25 kreeg ik steeds vaker maagzuur en kramp. En sinds de laatste tijd slaap ik slecht enheb ik veel last van bandenpijn en hou ik veel vocht vast.
Ohja, en ik huppel om de haverklap naar het toilet!
Veel klassiekers op een rijtje dus
Groetjes, Mickje
(38 weken en 1 dag)