Zwangerschapsvitamines

Ik ben zelf toen ik net hoorde dat ik zwanger was begonnen met zwangerschapsvitamines met foliumzuur en dat heb ik ingenomen de eerste 14 weken daarna ben ik gestopt 

Ik ben ongepland zwanger geraakt, dus heb gisteren een complete multivitamine van omnibionta pronatal met foliumzuur en omega3. Werd hier in België ook het meeste verkocht volgens apotheker. Vanavond dokter nog bezoeken over een uurtje, dan ga ik dat nog eens navragen.

Klaasje Ja er is een reden waarom ik een hoge dosis foliumzuur heb. Ik heb namelijk medicijnen waardoor er een verhoogde kans op een open ruggetje is. Ze proberen dat nu te compenseren door een hogere dosis foliumzuur te geven. Daarom twijfelde ik wel of het wel verstandig is om die vitamines er ook nog bij te pakken omdat daar ook nog eens extra foliumzuur in zit. Ik heb de gyn een berichtje gestuurd en die zegt dat er vaak maar 0.4 tot 0.5 mg foliumzuur in de tabletten zit en dat dit dus wel kan. Ik twijfel nog steeds een beetje haha. Heb hier 2 doosjes liggen. Van een vriendin gehad. Compleet mama Davitamon omega 3 en de gewone comple3t

Okee er ging even iets fout haha. Te vroeg verzonden. Maar ik denk dat ik alleen de visolie tabletten ga nemen. Zijn idd wel joekels van een pillen 

Terug
Bovenaan