zwangerschapszwemmen, zwangerschapsgym, zwangerschapsyoga enz.

de eerste keer heb ik pufcub gedaan, de ouderwetse zw schapsgym zeg maar haha
Nu weet ik het nog niet, ik denk niet dat ik wat ga doe dit keer, ik ken het klappen van de zweep nu wel hahahaha

Hoi!

Ik heb bij de 1e de gewone zwangerschapsgym gedaan. Was wel aardig, niet super interessant, maar heb er wel een leuk clubje aan over gehouden. We komen nog steeds 3 a 4 x per jaar bij elkaar. Erg gezellig en ook erg leuk om die kids te zien groeien.

Deze keer wil ik denk ik naar zwangerschapsyoga. Nou ben ik van mezelf al wel vrij rustig, maar ik hoop samen met m'n zus in een groepje te komen. Zij is +/- 6 a 7 wk eerder uitgerekend, dus ik weet niet of dat lukt. Zou wel gezellig zijn! En zij kan heel goed in de stress schieten dus ik denk dat zij het meest bij yoga gebaat zou zijn.
Ik wil in ieder geval wel weer iets doen.

Groetjes Jojanneke

Leuk om te lezen allemaal.
Ik heb me hier net aangemeld en ben een beetje aan het struinen tussen alle onderwerpen voordat ik een topic aanmaak wat al bestaat.

Ik wil zeker iets gaan doen, yoga spreekt me wel aan, maar zwemmen ook. Ik weet het dus nog niet. A.s. maandag naar de VK, ik hoop daar wat meer info te krijgen wat bij mij in de buurt zit.

Het is voor mij m'n 4e kindje maar m'n jongste is al 8 (de oudste 18), dus het is wel een tijdje geleden. ;-)

Terug
Bovenaan