zwangerschaptest

<p>Hallo Dames, </p><p>Ik zou eigenlijk morgen ong moeten worden, ik had deze maand al steeds het gevoel volgens mij is het raak.</p><p>eergister en gister getest die waren negatief, ik zat vanavond op de bank en het zat me niet lekker ben zo extreem moe maagzuur wat steeds op komt en mn humeur lijkt wel een spelletje met me te spelen. dus toch ongv half uur geleden een test gedaan en na mijn idee zie ik nu toch echt een 2e hele vaag streep wie weet hoe je hier een foto plaatst zou toch graag van jullie weten of jullie ook wat zien of ik me dit nou echt inbeeld </p>
 
Ik zie de streep ook hoor! Heel duidelijk!
gefeliciteerd! En een voorspoedige zwangerschap!
 
p.s waaraan dacht je het te voelen?
 
[quote quote=10154023]Ik zie de streep ook hoor! Heel duidelijk! gefeliciteerd! En een voorspoedige zwangerschap! p.s waaraan dacht je het te voelen?[/quote]
 
ik had 1 dag kramp wat leek op menstruatie kramp dat vond ik al heel raar nog nooit gehad en als ik toen een beetje telde kon dat een innesteling zijn geweest ook mn humeur is wel een hele klapper normaal heb ik van die buie 4 dagen voor ong en nu niet komt nu met enorme vlagen. 
afgelopen 3 dagen vond ik al dat maagzuur zo raar 
 
Oke, dus niet echt de kwaaltjes als misselijkheid en hoofdpijn enzo?
ik voel helemaal niets speciaals, maar ook niets dat op menstruatie lijkt. Heb wat kleine prikjes en trekjes in mijn onderbuik, maar geen overdreven vermoeidheid, misselijkheid of wat dan ook. Dit had ik alle afgelopen maanden wel en denk dat dat ontpillen was.
Ben 4 dagen over tijd nu.. maar ben het testen aan het uitstellen. Ik was er al 2x eerder (voor NOD) van overtuigd dat het raak was en dat bleek niet zo te zijn. Zie zo op tegen een negatieve test dat ik t liever niet doe ?
 
[quote quote=10154034]Oke, dus niet echt de kwaaltjes als misselijkheid en hoofdpijn enzo? ik voel helemaal niets speciaals, maar ook niets dat op menstruatie lijkt. Heb wat kleine prikjes en trekjes in mijn onderbuik, maar geen overdreven vermoeidheid, misselijkheid of wat dan ook. Dit had ik alle afgelopen maanden wel en denk dat dat ontpillen was. Ben 4 dagen over tijd nu.. maar ben het testen aan het uitstellen. Ik was er al 2x eerder (voor NOD) van overtuigd dat het raak was en dat bleek niet zo te zijn. Zie zo op tegen een negatieve test dat ik t liever niet doe [/quote]
 
Ik ben eigelijk altijd misselijk na mn eisprong en me koppijn begint meestal ook week voor ongestelheid, dus daar kon ik het niet op spelen. 2 maanden hiervoor deden me borsten altijd enorm veel pijn en moest ik spugen toen was ik er altijd van overtuigd dat het raak was nu had ik dat gevoel ergens ook maar dacht ook van agh zal wel negatief zijn 
 
denk dat het maagzuur en die enorme moeheid toch echt de kwaaltjes zijn waaraan ik dacht van hmm zal het dan toch zo zijn
 
Terug
Bovenaan