zwangerschaptest

HSG (als ik het goed zeg) verdubbeld zich elke 48 uur dus je zou daarna nog een keer kunnen testen voor een duidelijke streep?
 
[quote quote=10155054]Probeer eens de Kruidvat 2 voor 5 euro test! Die schijnt gevoelig te zijn…[/quote]
Dat issie zeker! Die gaf bij mij twee dagen voor NOD positief en toen gaf de Action Early nog negatief, inmiddels 20 weken.
Overigens is een streep een streep, hoe licht ook, dus gefeliciteerd :)
 
Vandaag weer negatief getest huisarts gebeld want snap er nu echt geen snars meer van kruidvat geprobeerd maar die ook negatief.
Word misschien straks terug gebeld voor bloedprikken en anders van het weekend weer zelf testen en dat door bellen
Hun gaan uit dat het een valse positieve test is geweest ?
 
Wat vervelend zeg :( wel vreemd want volgens mij kan een test nooit vals positief zijn, hij reageert alleen als er HCG aanwezig is.
Misschien een hele vroege miskraam, maar dan zou je menstruatie nu toch door moeten zetten. Je hebt een regelmatige cyclus toch?
Sterkte!
 
[quote quote=10155238]Wat vervelend zeg wel vreemd want volgens mij kan een test nooit vals positief zijn, hij reageert alleen als er HCG aanwezig is. Misschien een hele vroege miskraam, maar dan zou je menstruatie nu toch door moeten zetten. Je hebt een regelmatige cyclus toch? Sterkte![/quote]
Ja cyclus is regelmatig ook tot nu toe nog niks te merken aan een bloeding ofzo we wachten het maar even af 
 
Terug
Bovenaan