Zwangerschaptest

A

Anoniem

Guest
Hoi lodgenootjes,

Ik zelf twijfel beetje over de test, ik moest de 16e ongesteld worden en werd het de 17e. Ik ben totaal 1 dag geweest maar niet hevig, maar niet echt met klonten. Het lijkt net dat ik over al beetje last van heb. Puisjes ineens over heel me gezicht wat ik normaal nooit heb maar ook op de borsten. Borsten blijven gevoelig en lijken ook een beetje gegroeit. Last van me buik meer krampachtig gevoel. Heb net een test gedaan en geef op 1 oog opslag negatief aan maar als je dan echt goed gaat kijken is het zo lichte streep der bij zoals een plus. Maar je moet dan zo goed kijken om het te zien en dan blijft het wazig, wat moet ik nou denken.

Liefs Priscilla

Ik zou over een paar dagen eens met ochtendurine testen en met de kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro. deze is gevoelig en geeft een duidelijker resultaat.
Het kan zijn dat je een lichte innestelingsbloeding hebt gehad, want ook een lichte streep is een streep. waarschijnlijk heb je iets te vroeg gestest.

hopelijk test je over een aantal dagen duidelijker!

Hoiii,

Ja ik denk dat ik dat maar gaat doen.
Heb wel de test van de kruidvat van 7 euro nog wat is der erg veel verschil in dan van die andere test van de kruidvat?
Ja daar zit ik ook aan te denken innestlingbloeding. Maar het leek zo echt ongesteldheid maar viel op nu echt zonder klonten wat ik normaal heb( sorry van de details)

Maar gaat dan maar over paar dagen maar weer is testen haha.

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook verschillende testen gebruikt toen ik een heel licht streepje meende te zien. Testen die lichtblauwe streepjes geven, kunnen je dan behoorlijk onzeker maken. De goedkopie test van kruidvat was voor mij gewoon veel duidelijker, gaf een duidelijkere streep en gaf me eindelijk de bevestiging dat ik echt zwanger was.
Die test wordt door meer vrouwen echt aangeraden overigens...

ja het maakt je ook echt zeker onzeker. Soms denk ik beeld ik het me in of als ik goed kijk zie ik echt hele lichte streep, zei zelfs tegen me vriend als jij thuis kom kijk jij maar ff want ben bang dat ik het me inbeeld. Ok ik zag die testen niet liggen bij de kruidvat alleen die van 7 euro.
Testen blijft gewoon zo verslavend het liefst doe ik het elke dag om te kijken of ik het echt ben want we willen zo graag.

Als het innestelingsbloed was dan kun je volgens mij pas na een dikke week positief testen. Of heb ik dat nou verkeerd begrepen? Succes en ik hoop dat je snel een pops. Test hebt

Ik heb zelf geen flauw idee heb me der nooit echt mee bezig gehouden. was de 17 ongesteld dus ja was niet eens een dag dus ga de week maar nog is testen in de ochtend.

Ik heb bij mijn 3e zw.schap een innestelingsbloeding gehad bij 5 wk zw.schap. Komt er dan dus wat later uit schijnbaar. Was toen ook 1 dag. De blauwe streepjes testen vond ik zelf ook heel vaag. Leken positief maar waren dat niet. Die testen van kruitvat 2 voor 5 euro zitten per 2 in een wit doosje en staan meestal wat verdekt opgesteld omdat het kruitvat natuurlijk wil dat je een duurdere test gaat kopen. Succes!! Ik zou over 1 of 2 dagen testen, nieuwsgierig als ik ben. Was bij mij toem al 4 dagen voor NOD positief.

Terug
Bovenaan