Zwangerschaptest

Ze zeggen een streep is een streep. Maar je hoort ook wel eens iets over indrooglijntjes!?
Gewoon over een aantal dagen nog een keertje testen.
Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Hoi,

Ik heb afgelopen vrijdag een test van de kruidvat gedaan, die 2 voor 5 euro, en het was zeer duidelijk negatief. Geen indrooglijntje....niks. En de dag erna werd ik ongi. Als je dus een heeel licht streepje ziet zou ik wachten tot het weekend en dan nog eens testen. Ik had hetzelfde als jou, ook een klein beetje bloed verloren en toen was het over. Ik hoop dat het bij jou wel raak is!!! Succes!!

Liefs ciomama

Een innestelingsbloeding is een kleine bloeding die tijdens de innesteling ontstaat (4e week van je zwangerschap dus) Dit oude bloed kan lang blijven zitten en kan er soms nog met 12 weken uitkomen!

Laat het ons weten als je weer getest hebt! Hopelijk test je positief!

Oh wat spannend, niet leuk die onzekerheid maar het kan nog positief uitpakken hoor!

Heyy!
Ik ga denk ik het weekend testen, nog geen tijd gehad om een test te halen ivm avond diensten..
Vind het soms echt raar mensen die ik weinig zie zeggen vaak ben je zwanger en dan uhm nee... Hee vreemd gewoon.. En heb echt de laatste dagen last van hoofdpijn en dan weer futloos en dan weer ineens opruim tick heeel raar soms! Maar als ik wat weet laat ik het zeker weten;)

nou heb getest met die test van 2x5. maar helaaas geen streepje der bij. Op naar de volgende ronde dan maar :(

Terug
Bovenaan