ZWANGURRRR!!!!!!

Gefeliciteerd! Jullie hebben het wel verdiend, hoor, een goede zwangerschap!
Geloof me, onwijs leuk met 4 kids, maar dat wist je al wel eigenlijk, anders was je er niet aan begonnen! (dacht ook met 2 te eindigen). Hoop dat je kleintje nog 8 mnd blijft zitten, gezond is, en dat jij je goed voelt!!!!!! Heerlijk, geniet ervan!!

Dank voor jullie reacties!!!Ben zoooo blij!!
Ik ben nu bijna 5 weekjes.Weet nog niet precies wanneer ik ben uitgerekend, had zo'n late eisprong.(dag 24)Zal rond eind sept. begin okt. zijn.
@Mama van Zoe: Lenthe loopt inderdaad al bijna, gaat echt snel hier.
Heb zelfs nog een  oppaskindje, maar die loopt ook al.
Maar ben zelf wel makkelijk hoor, als ik straks een flinke buik heb ligt er hier gewoon beneden een stapeltje luiers en billendoekjes, verschoon ik Lenthe gewoon op de grond, in de zomer is de vloer toch niet zo koud.Hoef ik haar niet telkens naar boven te tillen.
't Zal wel lekker druk worden hier, maar  ik houd van druk, als ik me verveel word ik chagerijnig ha ha!Dit is echt iets voor mij, dit of een enorm drukke baan, die beslissing heb ik 8 jaar geleden gemaakt, ik moet gewoon bezig blijven.Het werd een groot gezin!
En over een jaar of 2 starten aan een hbo opleiding leraar basisonderwijs; pabo.
Ach, we zien wel, heb echt zin in ons nieuwe avontuur!
Groetjes Roos.    

Hoi Roos,

ik gun je dat het dit keer allemaal goed gaat.
Maar in ieder geval al van harte gefeliciteerd!

Groetjes, Bianca

Hoi Roos,

Gefeliciteerd!!!! Wat leuk voor je. En spannend weer, ik hoop dat deze keer alles goed gaat. Zoals je weet (ik had  een topic  geopend: wie heeft/wil er 4 kinderen) twijfelden wij nog steeds.  Ik heb ook al 3 dochters net als jij (we hebben veel gemeen volgens mij).
Maar we hebben besloten toch ervoor te gaan. Morgen ga ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik hoop dan net als jij weer snel zwanger te mogen zijn. Ik vind het wel spannend hoor. Ik heb wel zoiets van ga ik dat wel redden met 4 kinderen. Maar ik denk dat dat vast wel goed komt, ik dacht dat ook toen ik zwanger was van de 3e.

Nou, niet teveel over mezelf, ik vind het heel leuk voor jullie. En je moet zeker suuuuupppppeeeeer veel gaan genieten.

Groetjes
Margot

Hoi Margot!
Wat leuk dat jullie er ook uit zijn en voor een 4e kindje gaan!
Wij wilden het bij 2 kindjes houden, maar dat betekende dus voor mij dat ik op m'n 24e al klaar was met kinderen krijgen....kon ik niet verkroppen...Na 3 jaar toch gekozen voor een 3e, maar dat zou dan ook ECHT de laatste zijn.Ik hoor het me nog zeggen!Tussen onze 2e en 3e zit 3,5 jaar en als je dan weer een klein babietje in huis krijgt komen er zoveel herinneringen naar boven...jemig wat was het leuk met zo'n kleintje in huis!Tja, en toen kwam het dus toch ter sprake...een 4e.Zo is het bij ons gegaan.Vroeger echt NOOIT gedacht dat wij 4 kindjes zouden krijgen.
Ik ben nu al trots op mezlef hi hi...4 kinderen baren!Ik kan straks toch echt zeggen "dat heb ik mooi geflikt" ha ha!!!
Moet wel zeggen, ben wel een beetje bang voor nare reacties, zoals 'een 4e kind, waarom?' Een vriendin van mij is nu zwanger van de 4e, en krijgt eigenlijk meteen als 1e reactie hetgeen wat mensen als 1e bedenken en dat is vaak dat ze het wel erg veel vinden, en dat flapt er dan meteen uit.Is toch niet zoveel gevraagd om in ieder geval als 1e een felicitatie uit te brengen, denk ik dan...ben er echt een beetje huiverig voor...
Groetjes Roos.
Succes morgen met het spiraaltje he, en dan...hopen dat het ook lekker snel gaat!Hou me op de hoogte!
Groetjes Roos.

Hey Roos,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super!!!!!!
Geniet ervan!

Liefs Trudi

Hoi Roos,

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest om het spiraaltje te laten verwijderen. Nou, je raad het nooit. Hij kon 'm niet zien en ook niet voelen! Nu moet ik een echo laten maken om te kijken of ie er nog in zit. Hebben wij weer..... Ik zou vanochtend de echo laten maken maar ben vannacht ziek geworden dus afgebeld. Nu moet ik a.s. maandag.
Ben heel benieuwd. Soms denk ik dat ie er nog wel zit omdat ik wel eens wat steken voel in mijn buik. Misschien is ie verschoven dan. Maar misschien ben ik 'm wel verloren. Ik zei al tegen mijn man (een beetje voor de grap) zou ie er nog wel in zitten? Misschien ben ik al zwanger. Mijn menstruatie was nogal onregelmatig geworden, ik kon er niet echt van op aan. Dus dat zei ik tegen mijn huisarts en die raadde mij aan een test te doen. Nou, ik dacht dat doe ik gelijk even. Uitslag: niet zwanger. Eigenlijk wel een beetje opgelucht, anders vond ik het wel weer allemaal snel gaan. Maar toch ook wel weer teleurgesteld hoor. Ik vind het gewoon weer zo spannend. Maar goed, wordt vervolgd.........
En jij? Voel je je al weer goed zwanger? Of het je daar nooit zo'n last van? Hou je mij ook op de hoogte?

Groetjes
Margot

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker van genieten!

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan