zware dagen

De scholen zijn weer begonnen dus mijn zoontje weer naar school. Wat was dat zwaar zeg de eerste dag. Vooral als er in de klas dan 3 moeders zijn die hoog zwanger zijn. Pijnlijk was dat zeg om ze tegen te komen. En dan ging ik vandaag gezellig naar de bibliotheek zat er een vrouw borstvoeding te geven. Heb snel een paar kinderboeken gepakt en ben de bibliotheek uit gevlucht. Moest t ff kwijt.

Liefs Komal

Lieve Komal,

Dat zal zeker niet meevallen meid. Vind het nog knap hoe je er allemaal mee omgaat. Je mag altijd je verhaal bij ons kwijt he?! Dat weet je!

Sterkte lieverd. Liefs Lynn.

Och meid, zo confronterend hè? Vind het daarom ook zo knap van je dat je nog met ons meeleest en af en toe wat van je laat horen.
Ik denk vaak aan je/jullie en dan realiseer ik me weer hoe betrekkelijk het leven kan zijn.
Kop op meid en als je de behoefte hebt gewoon lekker meelezen en schrijven. Je bent een kanjer!

Liefs,

Wat heftig is dat voor je zeg! Weten de andere moeders van jouw verhaal?
Weet je, je moet er nu waarschijnlijk helemaal nog niet aan denken, of misschien stiekem al wel, jullie baby'tje komt er wel!! Misschien niet nu of straks, maar later! Je zal dit nooit vergeten en dat hoeft natuurlijk ook niet, maar ooit geef je dit een plekje en kan je weer aan de toekomst denken!
Sterkte de komende tijd en schrijf alsjeblieft gewoon hier je verhaal, dan ben je het in ieder geval kwijt!
Liefs Anneke

Lieve komal, heel begrijpelijk! Het is ook verschrikkelijk dat jullie dit mee moesten maken. Oneerlijk is het leven. Maar ik ben ervan overtuigd dat Jlie het geluk binnenkort weer hervinden. Neem de.tijd om dit een plekje te geven en kom er sterker uit!!!

Liefs

het lijkt mij idd erg confronterend om iedereen om je heen zwanger te zien en baby;s om je heen te zien.
toen ik een missed abortion had, werd ik voor mijn gevoel ook overal geconfronteerd met zwangere meiden en baby's. en bij wist bijna niemand ervan en was ik maar een paar weken zwanger.

ik kan me voorstellen hoe moeilijk het is voor je en heb bewondering voor je hoe je dingen oppakt.

neem de tijd om je verdriet een plekje te geven.
en ik hoop dat jullie (wanneer jullie eraan toe zijn) weer zwanger kunnen worden en dat het dan goed gaat.
je kan altijd hier terecht voor je verhaal.

sterkte meid.

veel liefs diaan

Lieve Komal,

het zal inderdaad niet mee vallen om al die moeder zo te zien rondlopen. Knap dat je je gevoelens hier nog met ons deelt.

En in de toekomst is een nieuw klein wondertje voor jullie ook weggelegd.

Liefs Silvia

Terug
Bovenaan