zware dagen

Hey lieve Komal,

Wat moet dit moeilijk voor je zijn zeg! ontzettend confronterend al die zwangere dames. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven, en jullie babytje komt er in de toekomst ook aan! je kunt aan ons altijd je verhaal kwijt

dikke kus xxx

Lieve Komal,

Wat zal dat inderdaad moeilijk voor je zijn en het lijkt natuurlijk net of heel de wereld zwanger is.

Wat kan het leven soms oneerlijk zijn!

Ik heb echt bewondering voor hoe je hier mee om gaat en dat je bij ons nog meeleest en schrijft.
Blijf dat schrijven vooral doen als jou dat helpt. Je mag en kan hier alles kwijt!

Hoop zo dat het ook jullie binnenkort het zonnetje weer een beetje kunnen zien schijnen. En hoop ook dat het met je zoontje ook weer wat beter gaat!.

Liefs X Carola

Lieve Komal,

Ik was al een tijd niet meer op het forum geweest en tot mijn grote schrik las ik jouw bericht.
Ik wil je bij deze nog heel veel sterkte wensen en ik vind het absoluut niet vreemd dat je moeite hebt met al die zwangere vrouwen om je heen.

Liefs Vlinder

O meid wat pijnlijk. Ik kan me er alles bij voorstellen sast je niet met zwangeren en baby's geconfronteerd wilt worden.

Sterkte meid, en spui hier gerust je hart. We denken allemaal nog steeds aan je!

Hoe is het nu met je zoon?

Lieve Komal,

Jeetje, wat een emoties moet je meemaken met al die confrontaties. Het is allemaal zo oneerlijk!
Ik leef heel erg met je mee.
Hoe gaat het nu met je zoontje? Heeft hij wat afleiding aan school?

Liefs Jacqueline

Meid wat moet het verdomd moeilijk zijn om al die moeders tegen te komen.. Je wordt zo geconfronteerd met wat allemaal zou zijn en zou komen.. Geef toe aan je verdriet, dat zal je alleen maar helpen om het te verwerken..

En je kunt natuurlijk altijd hier je verhaal doen..

Lieverd sterkte!!

Och meid toch... Logisch hoor, dat zal nog wel tot einde 2012 duren vrees ik en daarna blijft het een groot gemis...
Hoe gaat het lichamelijk met je, nog veel last? Hoe gaat het met je man en zoontje, kunnen zij er goed over praten?

Lichameljjk gaat t goed met me ik vloei nog wel. Vandaag naar de hun geweest over 6 weken terug om mn spiraal te laten plaatsen.
Thuis gaat t ook goed we praten er heel openlijk over en mijn zoontje is ook wat rustiger nu school is begonnen. Hij heeft t zelf ad juf verteld.

Terug
Bovenaan