quote: rina77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-01-2007 19:15:50&apos

);
Hoi Marjolein,
wat ontzettend vervelend voor je!! Ik herken wel eea in je verhaal qua werk. Ik heb het niet meer zo naar mijn zin bij mijn baas en dat komt ook omdat hij een lieve collega van mij (nog net geen vast contract en een baas die een hekel heeft aan part timers) heeft ontslagen.....
En ik wil ook graag weg maar mijn man is het daar niet mee eens omdat ik nu een vast contract heb. Hij zegt dat het verstandiger is om pas wat te zoeken als ik ben bevallen. Maar ja, misschien duurt het wel heel lang voor ik zwanger word. Maar ja, als ik nu ga veranderen van baan dan krijg ik weer tijdelijke contracten en als ik wel snel zwanger word is de kans dat je contract dan niet wordt verlengd.....
Het brengt ook de nodige stress mee, van het werk en van het zwanger willen worden....
in jouw situatie, je bent al ver met je sollicitatie, is het misschien vertandig om de voors en tegens op te schirjven van bij je huidige baas blijven en een nieuwe baan.
Misschien dat dat het overzichtelijker voor je maakt. Wat niet helemaal duidelijk was voor mij is of je huidige baas weet dat je op korte termijn aan kinderen wil beginnen. Daar zou je het natuurlijk ook met hem over kunnen hebben, dat zou ook rust kunnen brengen in je werk en heb je minder stress over hoe dat nou moet met je werk als je een kindje hebt.
Heel veel sterkte, ik zal voor je duimen dat het gauw raak is!!!!!
Liefs Rina77
Hoi Rina,
Bedankt voor je lieve reactie, op dit moment ben ik tegen iedereen wel duidelijk dat ik graag kinderen wil ook tegen mijn baas, maar krijgen is inderdaad wat anders. Ga inderdaad de banen vergelijken. Mijn vriend zegt ook dat ik niet zomaar ontslag mag nemen, want ik heb nu wel een vaste baan. Eigenlijk toont mijn huidige baas nu meer begrip en respect dan dat hij ooit heeft laten blijken. Het klinkt raar, maar ik weet dat als ik weg ga er best wat problemen kunnen onstaan met bepaalde werkzaamheden.
Wens jou ook veel succes met je keuze en wie weet zijn we beide snel zwanger.
Liefs Marjolein