zware dip !

Hoi Marjolein,

ik ben wel benieuwd wat je nou hebt besloten? Laat je het even horen? Ik ben er steeds meer aan het denken toch maar een andere baan te gaan zoeken, maar aan de andere kant denk ik, zometeen is het wel raak en ben ik net zwanger als ik aan mijn nieuwe baan begin, ook een beetje raar..........

Ik hoop dat je je goed voelt nu je je besluit hebt genomen,

groetjes Rina

Hoi Rina,

Heb een paar zware weken achter de rug, maar het is allemaal goed afgelopen althans we zijn er nog niet. Had dus vorige wk dinsdag mijn 3e sollicitatiegesprek kwam de avond ervoor mijn huidige baas met de mededeling dat hij mij niet kwijt wilde en ik mag bij mijn werkgever nu ook 4 dagen werken. Was daar erg blij mee en heb eerlijk in het sollicitatiegesprek hoe het was gelopen en dat ik van de baan af zag. Nu is het de bedoeling dat ik vanaf 1 maart a.s. voor 4 dagen mag gaan werken, alleen er zijn een paar collega's hier niet blij mee dus we zijn nog in overleg met een struktuurverbetering binnen onze organisatie. Ben nu ook wel met ovaluatietesten begonnen en had gisteren zowel mijn eisprong goed gevoeld en we hebben geklust dus wie weet komt het allemaal wel in 1x keer goed het blijft allemaal wel spannend ...... jij ook succes met je beslissing en keuzes       groetjes Marjolein

Hoi Marjolein,

Wat een vervelende situatie maar ook herkenbaar! Stress in idd niet bevordelijk voor een zwangerschap maar gewoon blijven proberen. Je wilt een kindje ga ervoor zou ik zeggen laat de boel verder de boel hoe makkelijk het ook klinkt maar een kindje is op dit moment belangrijker en als je zwanger bent wordt de situatie ook anders je werk is dan niet het belangrijkste meer. Ik zit ook al 2 jaar te wikken en te wegen in mijn baan ik werk in de zorg en mijn werktijden zijn perfect en ideaal te combineren met het moederschap (heb een zoontje van 3 mnd) maar daar tegen over staat een schamel loontje en dat iriteert me al jaren er is nooit geen geld in de zorg. Ik wil graag een 2e kindje maar die baan....grrrrrr! Heb nu een contract voor onbepaalde tijd dus kan met een gerust hart weer proberen zwanger te raken over een jaartje of zo maar dat zou wel betekenen dat ik zeker nog 2 jaar bij mijn huidige baas zou moeten blijven werken en of ik dat wil? Ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag raken probeer leuke ontspannende dingen te doen en gebruik ovulatietesten heeft bij mij perfect gewerkt!

Liefs,

Puk

Terug
Bovenaan