zware nachten deel 2

A

Anoniem

Guest
AAAARRRGHH

ik vroeg me af hoe het met jullie kids gaat!
Hier is het een regelrechte ramp... tand nr 3 is door, maar ik vrees dat nr 4 er ook aan komt.. Het gaat de laatste nachten nog niet echt beter, maar afgelopen nacht  tot en met nu..
Vanaf 02:15 (vannacht)is ze aan het gillen jammeren en weet ik wat.. wat een hel, ik logeerde dit weekend bij mijn ouders, en daar lig ik met Birgit op 1 kamer, dus kon ook niet even de deur achter me dicht trekken, ik zat er vannacht dus aardig door. Ik dacht af en toe dat ze me aan t uitproberen was zo keek ze.

Ik ging haar vanmorgen laten testen bij mijn Homeopaat ivm met haar allergieen  en die heeft alles nog even verder getest haar darmpjes enzo en er was niets aan de hand. Ze maakt zichelf helemaal gek met wakker blijven en weet ik wat. Toen ik net thuis kwam heb ik haar maar een uur in haar bed gelegd (gillen!) en even mijn eigen dingen gedaan, nu zit ze weer even braaf te spelen in haar loopwagen??
Ik ben bang dat t toch de aanloop naar t volgende sprongetje is in combinatie met haar tandjes, want een paracetamolletje had ook niet t gewenste effect. Ze drinkt ook minder dan normaal...

Het zal dus wel een bui zijn, maar JEMIG wat is dat ontzettend vermoeiend!! ik denk dat ik er vanavond om 7 uur in lig, als zij iig ook gaat slapen!

Groetjes een oververmoeide Evelien met een nog oververmoeide Birgit (2 juli 07)

hoi,

Nou hier hetzelfde verhaal wij zitten precies in het 8,5 maand sprongentje en ook met doorkomen van derde tandje, tjonge zeg wat een ramp, vanacht zat ik om vier uur zat ik  in de woonkamer.

gisteravond om tien uur sliep ze eindelijk, nadat ik haar in bad had gedaan en eten had gegeven, en om prompt   vier uur begon ze eerst te jengelen heb haar ff laten liggen, dacht misschien slaapt ze door nou mooi niet!! eerst zachtjes en toen harder en op een gegeven moment krijsen, en toen heb ik haar er maar uit gehaalt, bij mij in bed gelegen nah dat is ook niks ik leg haar neer zij komt overeind en dan nog tig x, en op een gegeven moment dacht ik nou dan maar weer naar de woonkamer, daar heeft ze een dikke 3 kwartier zitten spelen en toen had mevrouw slaap dus toen heeft ze tot hooguit zeven uur geslapen en toen was ze weer wakker, helemaal opgeladen voor de dag, ppfff af en toe ben ik echt aan het eind van mn latijn, maar goed we geven niet op en blijven hopen dat het (OOIT) een keeertje goed gaat, haha tot die tijd duimpjes draaien, maar dan weet je in ieder geval dat je niet de enige ben..

groetjes bianca

Nou herkenbaar.

Vorlgend mij heeft Birgit echt last van een sprongetje.. maar ze is nu pas 7 mnd?
Er komen wel veel symptomen overheen met t boek, de ene seconde lachen en dan uit t niets gaan krijsen... voor zich uit staren, niet willen eten (lees: lepel uit mijn handen slaan) speelgoed weggooien en dan PERSE weer willen hebben en enorm onrustig en hangerig en krijsen krijsen krijsen ookal heb ik haar vast en dat kan ineens weer over gaan in een lach.. (tis geen pijn)
pff vannacht ging t redelijk (vergeleken met de rest vd nachten) om de 2 uur, ik lag er om 8 uur in dus ben er een stuk of 6 a 7 x uit geweest, om 6 u wilde ze spelen, nou mooi niet, ik heb haar terug gelegd en zelf 1 oordop ingedaan, dan is het lawaai iets minder, na een half uur wilde ze drinken en heeft ze nog een uurtje geslapen tot kwart voor 7.
Ze heeft onderin 3 tanden en vind het nodig om af en toe te bijten.. jeetje mijn tepels zijn beurs, ik zeg dan heel har UH niet doen! maar dat hielp niet, nu een klein tikje op haar wang, dan ontspant ze even. (niet hard hoor!! :)   )

Nou het is best slopend zo, gelukkig vandaag nog vrij en nu even mijn bed in, want het krijsen is gestopt boven... (soms ben ik haar beu en dan moet dat maar even hoor...)

Jij ook succes!!!

Gr evelien

Hoi Evelien,

jeetje zeg, het zit je allemaal niet mee hoor. Vervelend zeg.

DAt bijten heeft Stijn ook gedaan maar steeds als hij dat deed legde ik hem meteen weg en legde hem pas bij de volgende voeding weer aan. Hij beet meestal aan het einde van de voeding. Maar ik heb hem drie keer weg gelegd en nu laat hij het gelukkig. Hij heeft nu ook drie tanden, waarvan een boven maar daar bijt hij niet mee.

Ik denk dat ik het voordeel heb dat Stijn al kruipt. Overdag ligt hij niet meer in de box maar kruipt door het huis. Als ik dan ergens ben komt hij vanzelf naar me toe. Scheelt een heleboel hoor. En als ik ga koken of afwassen zet ik hem in zijn stoel in de keuken.

Jeetje ik zit me suf te denken wat ik voor advies zou kunnen geven maar ik weet het echt niet. Ik hoop voor jullie alletwee dat het vlug beter gaat.

Heel veel sterkte ermee!!!

Groetjes van Marloes

hoi evelien,

heb ook geen oplossing voor je want ook hier maakt levi er een potje van. Gelukkig krijst en huilt hij niet maar slapen wil hij niet echt meer. Overdag slaapt hij hooguit een uurtje en 's nachts kwam hij ook 2 x. De laatste 2 nachten komt hij om om 0.30 en dan om 2.30 weer, is hij klaarwakker en ligt hij echt enorm veel herrie te makenn. Ik kon me er afgelopen nacht eecht niet toe zetten om hem om 2.30 uit bed te halen want zit er ook echt doorheen. Maar ja om 4.00 lag hij nog steeds luidruchtig te brullen dus hem maar gepakt en weer aangelegd. Gelukkig kwam hij daarna om 7.30 pas want de nacht ervoor heb ik van 4.00 tot 7.00 rechtop in bed gezeten met hem (dan slaapt hij wel in mijn armen alleen ik dan niet meer).

Ik word er nu ook echt knettergek van en ben het spuugzat. Mijn man vertrekt vrijdag naar amerika voor zijn werk (gelukkig maar 1 1/2 week) maar dan moet ik alledrie de kids in mijn eentje doen en zie er nu al als een berg tegenop.

Dus helaas geen oplossing maar als iemand die heeft hoor ik hem ook graag. Oh ja Levi is 7 1/2 maand (wel 4 weken te vroeg geboren) dus volgens mij geen excuses van 4 maanden dip, regeldagen, sprongetjes of wat dan ook.

groetjes chimene

Nou ik ben dus niet de enige met dikke wallen!
Zoals ik al schreef was ik bij mijn homeopaat geweest en die vroeg ook hoe het verder ging, toen vertelde ik van dat slaapgedoe, en toen heeft ze homeopatische tabletjes voor geschreven, ik heb ze besteld bij de etos, en ga ze vanmiddag ophalen.
Ze heeft t uitgetest en zei dat mijn dochtertje die mag. Het is voor kinderen die goed inslapen maar rond middernacht wakker worden en klaar wakker zijn en niet meer willen slapen...

het heet coffea (koffie!) en is van VSM voor slapeloosheid, ik zit er eenbeetje op te googlen maar je vind niet dat t voor baby's is..maar er zijn geen bijwerkingen etc  maarja die homeopaat heeft het op haar uitgetest ( mijn moeder zei: dit heeft ze getest voor haar specieke probleem, zo werkt paracetamol ook niet bij reuma patienten) en die homeopaat is gediplomeerd :)  
Er zijn  ook van die pilletjes van vsm voor kinderen kindival, om de dag te verwerken,  maar dat werkt hier niet en mijn homeopaat zei: dat zijn van die apotheek pilletjes...Ik ga die coffea dus echt wel proberen.. hopelijk werkt t.

Ik staar me er maar niet blind op, maar ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Evelien

Hallo

Is even geleden dat ik hier een berichtje heb achtergelaten. Onze zoon is nu bijna 7 maanden.
Maar ook hier een oververmoeide moeder en vader ook.
Ook hier is het sinds 1 1-2 week een drama snachts.
Het begon eerst om een uur of 1.00uur maar de laatste 2 nachten al om 22.30uuren dan tot een uur of 4-5 door, hooguit dat hij een 1-2uurtje slaapt tussen door.
We hebben het vermoede tandjes maar overdag merk je er niks aan dit gebeurd echt alleen in de nachtelijke uurtjes. Dus daar begin ik in echt aan te twijfelen, hij heeft al een maand 2 tandjes en toen was dit niet.
Het begint met wat jammeren en het eindigd in schreeuwen en ontroostbaar zijn. Hij zet zich ook helemaal af.
Hebben al vanalles geprobeerd druppels van vsm voor tandjes, paracetamol, lamp aan, niks helpt. Afgelopen nacht was het zo erg dat we het caminpgbedje bij ons in de slaapkamer hebben gezet en dat helpte even. Ik wil morgen toch de huisarts gaan bellen of we langs kunnen komen. Aangezien het hier carnaval is draaien de huisartsen zondagsdiensten. En we zijn nu toch wel op het punt gekomen dat je inhouden op zo"n moment wel steeds moeilijker gaat worden en dat moeten we zeker niet hebben.
Een geluk hebben we dan nog dat de oudste er doorheen slaapt.
Nou sterkte voor degene die dit probleem ook kennen, hopelijk dat het maar voor even is.

Groetjes bg

Goh, wat zou er toch allemaal gebeuren met die kleintjes rond de 7 maanden??
Hier ook 1 van exact 7 mnd die de hele nacht loopt te spoken. Overdag is er niks aan de hand... Hij heeft af en toe een knalrode warme wang van het derde tandje wat onderweg is, maar eet en drinkt prima en heeft een hoop lol. Daarbij slaapt hij ook overdag lekker (zo'n 3 keer een uurtje)...
Nu weer 2 slapeloze nachten achter de rug. Normaal was een aai over z'n hoofd voldoende maar hij ligt echt met wijd open oogjes uitgebreid te brabbelen en te piepen. Vannacht viel hij uiteindelijk om half 4 in slaap...
Ik weet dat er waarschijnlijk weinig aan te doen is maar word er zooooo sjacherijnig van!
Ik hoop dat het voor iedereen hier tijdelijk van aard is en dat we binnenkort weer een nacht door mogen slapen!
Groetjes,
Laura (gaaap!)

Terug
Bovenaan