Zwarte Cross

<p>Hoi allemaal!</p><p>Volgende week is de Zwarte Cross en hebben wij een dagkaartje voor de zondag. Alleen door vakanties van ouders en schoonouders zitten wij zonder oppas. Nu hadden wij het idee om onze dochter (van dan bijna 8 maanden) mee te nemen naar het festival. Uiteraard met hele goede gehoorbescherming en zijn wij ook niet van plan om de hele dag te gaan. Onze dochter is vrij relaxed (en wij ook) en vind alles reuze interessant dus ik denk niet dat zij overprikkeld raakt of dat het uitje ten nadele is van haar. Wat zouden jullie doen? </p><p>Hoor het graag!</p>

Ik vind persoonlijk een festival écht geen plek voor een kleine baby. Vooral niet zwarte cross ? maar je kent je eigen kind het beste. Dus als jij geen problemen ziet zal het wel loslopen.

Mijn bezwaar zit hem trouwens voornamelijk in veel dronken en lompe mensen. Als je zelf beschonken bent lijkt het minder erg dan dat je nuchter de verantwoordelijkheid voor een kindje draagt tussen al dat volk

Ik ben al eens op de zwarte cross geweest(voor ik zwanger raakte) en ik vind het persoonlijk geen plek voor een baby. Er lopen echt veel dronken en/of lompe mensen rond. Ook met een kinderwagen is niet echt te doen op sommige plekken met de drukte. Mijn zoon is 11 maanden nu maar die neem ik niet mee. 

Sorry, ging mis. 
Ik zou dus lekker gaan, als je merkt dat het toch wat te enthousiast was, of als jullie dochter er klaar mee is kun je altijd weer naar huis. 

Ik ben een aantal jaar op rij bij de zwarte cross geweest. Mijn mening is dat daar teveel lompe mensen rondlopen. Prima en lachen zonder baby, echt een top sfeer. Mét baby zou ik hier niet tussen durven en willen staan! 

Terug
Bovenaan