Zwarte Cross

Ik ben een aantal jaar op rij bij de zwarte cross geweest. Mijn mening is dat daar teveel lompe mensen rondlopen. Prima en lachen zonder baby, echt een top sfeer. Mét baby zou ik hier niet tussen durven en willen staan!

[quote quote=10222356]Ik ben een aantal jaar op rij bij de zwarte cross geweest. Mijn mening is dat daar teveel lompe mensen rondlopen. Prima en lachen zonder baby, echt een top sfeer. Mét baby zou ik hier niet tussen durven en willen staan![/quote]
Ik ga er al jaren heen en nooit last van gehad. Het hangt ook af van waar je je begeeft. Als je in de drukke tent gaat staan is t lastig maar in het bos bij de crossbaan, de rustige podia of de kinderhoek heb je daar geen last van 

Als jij denkt dat je dochter daar geen last van gaat hebben, gewoon lekker doen! Kijk inderdaad wel uit met dronken mensen, maar ik ga er vanuit dat je dat automatisch wel doet als je een baby bij je hebt. 
Wij zijn met onze zoon naar de winterefteling geweest toen hij 3 maanden was. Zag ik totaal niet zitten, maar volgens m'n man moest ik niet zo moeilijk doen. Het ging hartstikke goed en ik heb me echt om niks druk gemaakt. 

Terug
Bovenaan