zwelg zwelg

A

Anoniem

Guest
Poeh, vriendin is zwanger van de 2de. *slik*. Haar oudste is net 2 en nu (gelukkig voor haar) moeiteloos en in no time zwanger van de 2de.
Begrijp mij niet verkeerd want ik gun het ze zeer zeker, maar ik gun het mezelf na 3,5 jaar ellende ook zoooo erg.
Kost me steeds meer moeite om blij te zijn en niet te huilen.. Onderhand zijn al mijn vriendinnen in de tijd dat wij bezig zijn al 1x bevallen en zwanger van de 2de...

Sorry voor mijn gezwelg maar moest het even kwijt...

Liefs,

Snap ik heel goed, dat je je zo voelt! Je misgunt de andere het allemaal niet! Maar je gunt het jezelf ook zo erg! Ontzettend balen voor jullie!

Snap je zo goed! Hier zelfs een vriendin zwanger van nummer drie! Ja, in drie jaar tijd...

Even medelijden met jezelf, neem lekker een wijntje en een toastje filet en morgen zul je je weer een stuk beter voelen!

Ik snap je heel goed daarom zijn wij ook eerder er voor gegaan omdat iedereen en alles om ons heen zwanger werd of beviel..

Thx lieve meiden!

Net even een flink potje zitten janken toen ik weer alleen was.
Zelfs de hond had medelijden met mij, want ze kwam meteen bij mij op schoot liggen, de lieverd :)

Weet je ik hou me altijd groot, want heb in de afgelopen jaren heel wat zwangeren om me heen gehad, maar ik merk dat het steeds zwaarder word...

zo, ff een wijntje en dan morgen weer posi in het leven ;-)

Ik vind het heel knap van je en ik hoop dat ik het zelf nooit hoef mee te maken want ik zou echt niet zo sterk in me schoenen staan als jij

Hey meid.

Ik snap je helemaal! Ik heb gelukkig nog geen vriendinnen die zwanger zijn, maar wel een vrouw een paar huizen verder die leuk zwanger loopt rond te waggelen of bordjes voor in de tuin van een nieuwe geboorte.... Echt niet leuk dus! Ik gun ze het ook allemaal... Maar toch....
Ik snap het helemaal, dus jank maar even lekker uit. Wel leuk hè, dat dieren je zo snappen, gisteren kroop de kat ook even tegen me aan toen ik net ongi was geworden.

Geniet van je wijntje ;)
Xx

Jee das echt heel rot! Ik had hetzelfde met de achterbuuf toen wij bezig waren voor de eerste. Als alles gelopen was zoals gewenst, was de oudste nu bijna 4 geweest en de jongste 2,5 jaar. Nu is ons eerste kindje 25 maanden ;-(
Maargoed, zij is er wel, en als je nog helemaal geen kindjes hebt, is het toch wel nog zwaarder om mee om te gaan.

Meis heel veel sterkte. Je lichaam kan het wel, dus hopen op snel goed bericht.
Wenser

Terug
Bovenaan