zwelg zwelg

O meid ik ken het gevoel wat is het toch moeilijk! Natuurlijk gun je het een ander maar zelf wil je he ook zo graag...... Probeer positief te blijven hoe moeilijk dat ook is. Het komt echt goed!

Hey meid!
Ik snap je frustratie en verdriet! Het lijkt ook niet eerlijk verdeeld: de een wil het zo graag en doet er alle moeite voor maar het lukt niet; de ander probeert niet eens en wil niet eens zwanger worden, maar wordt het wel... Keek gisteravond naar een engels programma over verloskundige... Was er een vrouw die al meerdere keren baby's heeft gekregen die elke keer door de kinderbescherming daar worden weggehaald... Dan denk je echt: waarom moet zo iemand kids krijgen en lukt het bij die vrouwen die het zooooo graag willen en die zoooo lief zouden zijn als moeder dan niet?
Maar tegelijkertijd ken ik gelukkig veel vrouwen die na heel wat jaartjes proberen toch zwanger zijn geworden (soms zelfs tegen alle verwachtingen in)
Lieverd, ik ga voor jou en alle andere meiden hier duimen! Tis jullie gegunt!!!
Liefs

Is toch hartstikke logisch dat je af en toe even moet zwelgen. Ik had het geluk dat ik de eerste keer in vier rondes zwanger raakte, maar destijds vond ik dát zelfs al lang. Een kinderwens is zoiets heftigs en intens... Natuurlijk gun je het een ander, maar ik kan me voorstellen dat je vind dat je nu zelf ook wel een keer aan de beurt bent.

Ik hoop dat je wachten snel beloond wordt en dat je gauw een zwangerschap met je vriendinnen kunt delen.

Dank je wel lieve meiden!

Ik heb mezelf vanavond eens flink verwend met 2 biefstukken haha!

Nachtje geslapen en nu gaat het wel weer. Tot de volgende zich aandiend ;-)
Hopelijk zijn wij nu weer aan de beurt... En jullie ;-)

Liefs,

dat is echt vervelend(druk me netjes uit)
heel lastig om steeds weer te horen dat er weer iemand zwanger is,je bent al zo lang onder weg...
maar goed zij hebben ook die zelfde wens als jij..

hopen dat jouw wens heeeeel snel uit gaat komen..

liefs

Dank je jamama!
Hun hebben zeker dezelfde wens en elke maand dat je niet zwanger bent is er 1 teveel.

Maar soms bekruipt mij wel het ego gevoel van waarom bij hun allemaal zo makkelijk en bij ons 3mk en 1bbz....

Heb gelukkig al wel een dochter van 4,5. Voor haar zijn we 1jaar bezig geweest.

Mensen zeggen vaak ach wees blij je hebt.er toch 1??
Jaaa, daar zijn wij zeker heel dankbaar voor, maar de wens voor een 2de word er niet minder om, mischien zelfs alleen maar groter.

Je wilt niet weten hoe vaak ze aan mij vraagt wanneer zei een brusje krijgt. En waarom die en die wel een zusje hebben
Kan je vertellen, mijn hart breekt dan :-(

Liefs,

Terug
Bovenaan