zwemband

Ik ben opzoek naar een zwemband. Zo'n opblaasbaar ding, met een zitstuk erin. Ik ben het hele dorp vandaag af geweest, maar helaas nergens. Ik dacht toch echt dat je zoiets wel bij de hema, blokker of intertoys kon kopen, maar niet dus. Alleen bij intertoys hadden ze iets dat erop leek, maar daar zat een stuk voor mama aan, maar dat leek mij weer niet erg handig.
Wie weet waar je zo'n ding kan kopen? Ik heb geen zin om tot de zomer te wachten.

Groetjes,
Natasja

Hoi,
Je bent wel naar de goede winkels geweest, alleen hadden ze het toevallig niet. Je zou nog een sportwinkel kunnen proberen of bij een groot zwembad.
Onze ervaring is trouwens, dat we het ding voor Max nauwelijks gebruikt hebben. Toen hij heel klein was en nog niet kon zitten, zakte hij er steeds in weg. En later was hij er te zwaar voor. Maar max was dan ook een kleine beer.
Wij gaan vrijdag op vakantie en dan gaat de band toch mee, voor Liv en voor Max gaan de Armbandjes mee. Spannend!
Patricia

Joehoe!

Het is gelukt hoor! Uiteindelijk heb ik er 1 bij Prenatal gekocht (nijntje-bootje)  en ik had daar nog bonnen van, dus dat kwam helemaal mooi uit!
Vanmiddag heeft Anne heerlijk met haar oom gezwommen!

Groetjes,
Natasja

Hoi,

Ik heb de zwemband ook bij Prenatal gekocht. Maar ik vond Donna er toch nog een beetje te klein voor. Ik ben zondag met 'r wezen zwemmen en ze vond het helemaal niets. Voorlopig blijft dr zwemband dus nog in de verpakking hahaha

Groetjes Niekie

Ow!

Anne vond het juist heerlijk! En het bubbelbad was helemaal geweldig. Lekker warm natuurlijk.
Ook gaat ze lekker met het water zitten spetteren. Als ze in bad gaat zit heel de kast onder  de spetters! Best wel grappig om te zien, al kan ik daarna weer alles droog maken.

Groetjes,
Natasja

Hallo,

Wij gaan ook binnenkort op vakantie (een weekend weg) en ik dacht ook te gaan zwemmen met Nynke. Maarre, is ze niet te klein vraag ik me af... Nu las ik dat jullie al gezwommen hebben met jullie kids. Was dit speciaal voor babies of was het in een gewoon zwembad?
We hebben ook een band. Ze is nogal klein voor d'r leeftijd. Ze is 53 cm en 9 pond (18 weken). Hebben jullie tips?

Sus

Terug
Bovenaan