zwemband

Hoi!

Ik heb geen klachten gehoord dat Anne te klein was voor de band. Ik ben zelf niet mee geweest naar het zwembad, dus ik weet het verder ook niet. Anne is inderdaad wel wat groter. 62 cm gok ik en zo'n 6 kilo. Ze is alweer bijna 4 maanden! Gaat snel he!

Groetjes,
Natasja

Ow, ze was overigens in het zwembad in het recreatiebad geweest, er was vrijzwemmen. Als er baby of puppy zwemmen ofzo is is dat iedere week en daar zijn hier wachtlijsten voor. Lijkt me overigens wel heel leuk, maar ik denk dat het mij  niet lukt om iedere week te gaan en je moet het wel betalen...

Groetjes!

quote: sus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2007 20:35:06'));

Hallo,

Wij gaan ook binnenkort op vakantie (een weekend weg) en ik dacht ook te gaan zwemmen met Nynke. Maarre, is ze niet te klein vraag ik me af... Nu las ik dat jullie al gezwommen hebben met jullie kids. Was dit speciaal voor babies of was het in een gewoon zwembad?
We hebben ook een band. Ze is nogal klein voor d'r leeftijd. Ze is 53 cm en 9 pond (18 weken). Hebben jullie tips?

Sus

Je kan volgens mij best in een gewoon zwembad, alleen moet je goed in de gaten houden of Nynke het niet te koud krijgt. En baby's worden snel moe van in het zwembad zijn, dus maak het niet te lang, misschien een half uurtje of 3 kwartier. Zelf heb ik nog niet gezwommen met Lynn om die reden: Kyna wil het liefst een paar uur zwemmen, maar dat houdt Lynn niet vol. En om nou in het weekend te gaan als het superdruk is... nee daar heb ik ook geen zin in.
Kyna ging als baby al mee naar de surfplas bij ons in de buurt: gewoon lekker af en toe afkoelen in het water en verder in de schaduw van een tentje liggen, heerlijk! Ik kijk er nu  al naar uit om deze zomer met allebei mijn meiden bij de surfplas te hangen! (hopen dat er geen blauwalg komt...)

Terug
Bovenaan