ZWEMDATE met oa Fennie, Jente, Yoëll en Pauline

Héé Marieke, hoe is het met jullie? Alles goed met je meissie en met jou?

Tot nu toe staat onze zwemdate gepland op dinsdag de 17e of dinsdag de 24e, zou leuk zijn als je ook mee ging. Gorinchem is ook wel aan te rijden voor jou, toch?

Groetjes Fennie en Jente

Plannen zijn bij ons gewijzigd! Onze pc staat boven op de kamer wat de kamer van Lyanne gaat worden. De pc moet dus naar beneden, maar ik wilde hem wel in een gesloten hoekkast hebben. Gisteren wezen rondkijken, maar pfffff, wat een prijzen!!. Dus gisterenavond toch eerst maar even op Marktplaats gekeken en de perfecte kast gevonden voor €75 euries!! Die gaat Jorg morgenavond ophalen en dan wil ik dinsdag de a.s. kamer van Lyanne leeg gaan ruimen, kunnen wij eindelijk gaan beginnen met behangen, verven. laminaat leggen en gordijnen naaien, foto's nieuwe kamer volgen natuurlijk, het zal wel in etappes gaan.

Ik wil jullie wel heeeel veeeel plezier wensen en wij hopen jullie toch wel weer snel te zien hoor! Het is veel te lang geleden!

Groetjes, Marieke

Hee meiden!

Dinsdag de 17e ben ik er niet, dan zijn wij op de camping. De week erna (de 24ste en dus mijn verjaardag) kan ik wel.
Het maakt niet uit dat het dan op mijn verjaardag zou zijn want na je 35ste vier je je verjaardag toch liever niet meer hahaha

Ik hoor het wel (Paulien smst me wel toch?)

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan