zwemluier

Hoi

Ben vandaag voor de eerste keer met mijn zoontje van een half jaar weeste zwemmen. Wat leuk zeg. Hij vond het geweldig.
Nu heb i voor hem gewoon zo'n strakke boxer zwembroek van nijntje.
Gelukkig heeft hij niet gepoept in het water, een plasje vast wel hahaha.
Nu vroeg ik me af of er ook broekjes zijn, gewoon witte die je onder de zwembroek kunt doen en wat dat een eventueel poepje tegen houd.
Ik weet dat er speciale zwemluiers zijn en speciale zwembroekjes met zo;n plastic binnenkant en dan met klittband aan de voorkant. Maar die vind ik niet zo leuk.
wie weet dit.

Groetjes Judith
 
Ik doe mijn dochtertje zo'n wegwerpzwemluier van Huggies aan onder haar zwempakje, wel zijn die dingen blauw.
Ook hebben we een zwembroekje van Bambino Mio wat ook poep zou tegen moeten houden, dan hoef je geen zwemluier meer aan te doen. Ze heeft echter nog nooit gepoept in het zwembad dus of het echt werkt weet ik niet...
 
Hoi,

Ik heb inderdaad ook Huggies zwemluiers gekocht en ze hebben ook disney luiers, roze voor meiden en blauw of groen voor jongens. Bij de Etos hebben ze deze meestal wel.

Gr Elmira.
 
Hoi hoi,

Het schijnt dat de kindjes vrijwel nooit poepen in water, alleen plassen. Geen idee waarom, maar dit vertelde de juf van het baby zwemmen. De kleintjes mogen hier dan ook zonder zwemluiers, gewoon in zwembroekje of romper, het zwembad in...
 
Hoi,

Mijn dochter van 14 maanden poept altijd tijdens de zwemles. Dit is nu al een week of 6 zo.
Ze poept de hele week voor 9 uur. Behalve op vrijdag dan moet het  persé tijdens de zwemles van 9.45 tot en met 10.15.
Ze heeft een zwemluier onder haar badpak. Maar alles zit onder als je het allemaal uittrekt na de les.
Erg lastig.

Groetjes,
Linda
 
Ik had zwemluiers gekocht bij het Kruidvat omdat dat de kleinsten zijn die je kunt vinden. Die zijn vanaf 6 kg. Maar m'n dochter paste er nog lang niet in.
Heb bij Hema een lief zwembroekje gekocht mt 56/62, maar ook die was aan de ruime kant.
Inmiddels is m'n dochter bijna 6 kg zwaar en het zwembroekje past nu ook goed. Maar omdat ik meestal moet werken op de dagen dat het hier babyzwemmen is, ben ik pas een keertje geweest. Ze vond het helemaal geweldig, dus ik ga in de vakantie denk ik wel lekker vaak met haar zwemmen (nu nog hopen op mooi weer...)

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)
 
Hi,

Wij zijn met onze zoon ook al wezen zwemmen (hij was toen 9 weken). Wij hadden de zwemluier van de kruidvat (die was wel wat groot, hij woog nog geen 6 kg) en daarover heen een zwembroekje. Je zag van die hele luier niks meer! Die zwemluiers moet je overigens wel weg gooien. Ik weet dat er ook speciale broekjes zijn die je weer kunt wassen, maar dat zagen wij niet zo zitten. Dit vonden we een goede oplossing.

Gr. Tamara
mama van Cas (16-04-2007)
 
Terug
Bovenaan