zwemluier

Hoi,

Dat verhaal over de druk in het water dat poepen van kinderen zou tegengaan is onzin. Mijn dochters hebben vroeger een aantal keer tijdens het badderen gepoept. Errug vies.
Vorig jaar gingen ze van het glijbaantje in het peuterbadje bij Landal en wat dreef er in het water? Poep!! Echt heel erg smerig. Het is een kleine moeite om je kleintje een zwemluier aan te doen.
Ik vind dat het gewoon verplicht zou moeten zijn in zwembaden. Wel zo fris!

Groetjes,
Marianne
 
Wij gebruiken hier de wegwerpzwemluiers van kruidvat en daarover heen een zwembroek.
Tip die ik kreeg van de zwemjuf was dat je de wegwerpluier best een paar keer kunt gebruiken. en inderdaad ik doe (als hij natuurlijk niet heeft gepoept) zo'n 4 a 5 keer met zo'n luier. Even uitspoelen centifugeren uithangen en klaar voor de volgende keer. Scheelt  weer wat geld en het werkt prima!

Groetjes  
 
We hebben altijd een zwemluier gebruikt maar nu zijn ze helaas te klein. Alle merken geprobeerd inclusief wasbare. 
Ik heb nog geen idee hoe we dit moeten oplossen, er zijn gewoon geen grotere en mijn zoontje wordt over een paar maanden pas 2 jaar dus voorlopig nog niet zindelijk. 
Kan er niet bij dat er geen grotere zijn, tegenwoordig zullen toch wel meer kinderen groot zijn.
 
Terug
Bovenaan