zwemluiers??

hoi hoi

heb hier al 's iets over zwemluiers gelezen, waar haal je die??
bij de kruidvat ofzo??
ik heb twee zwembroekjes gehad maatje 68 maar volgens word dat krap als er ook nog een luier in moet...

groetjes marleen

Yep, die koop je bijvoorbeeld bij het kruidvat. Volgens mij zijn ze er van 3 merken, Huggies, Libero en Kruidvat. Ik gebruik altijd huggies, die zijn er in de maten M en L (je moet dus niet zoeken naar S). Ze zijn vaak ook niet op voorraad hoor bij de drogist, ik probeer er altijd voor te zorgen dat ik ze zelf op voorraad heb.
Patricia

Hoi

Ik heb voor Amy nu Kruidvat zwemluiers small. Is voor kinderen van 6-12 kg. Ze is nu 5 kilo, maar voor die enkele keer dat we gaan zwemmen krijgt ze gewoon die aan. Ik trek het broekje dan iets strakker om haar middel en plak het vast met een paar stukjes tape (zat in het kraampakket).
Niet de meest fantastische oplossing, maar het werkt wel. Ik heb wel gezocht naar zo'n speciaal zwembroekje dat eventuele ontlasting vasthoudt, maar de enige winkel in Enschede  die ze verkocht (Prenatal) had ze niet meer en ze hadden problemen met de levering ervan. Dus toen toch maar zo'n pak zwemluiers gekocht.

Groetjes Lilian

Van het kruitvatmerk kosten ze rond de 5 euro en er zaten geloof ik een stuk of 12 in.
Heb er gister ook mee in handen gestaan in de winkel, maar ff weer terug gezet. Maar er moet dus een gewone luier onder?kan je ze dan vaker gebruiken ofzo?Ik heb hier geen verstand van en misschien kom ik nu wel heel dom over

he??? nu snap ik het ook niet meer... ik dacht dat een zwemluier onder het zwempakje of broekje moest om te voorkomen dat ze in het zwembad plassen of poepen..
ik heb er verders ook geen verstand van, tot een paar weken geleden wist ik niet eens dat die dingen bestonden..hihihi
groetjes marleen

Ohw die zwemluier is i.p.v. een gewone luier? en die doe je onder het zwembroekje? en dan eenmalig gebruiken? Ja marleen ik had er ook nog nooit van gehoord totdat ik ze in de kruitvat zag.

En ik heb een schattig zwembroekje met roze roezeltjes gekregen voor Carmen, maarrr maatje 56, dat gaat nooit passen, ze heeft al maat 62 en als er een zwemluier in moet..

Hoi!

Die zwemluiers van Kruidvat/Huggies/Libero zijn i.p.v. een luier en/of zwembroekje.
Dit zijn dus gewoon luiers met een leuke opdruk die ontlasting opvangen en waar je mee het water in kunt. Deze zijn voor eenmalig gebruik.
Er zijn wel zwembroekjes die je kunt wassen en die de ontlasting opvangen, maar die kon ik toen niet vinden.

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan