zwemluiers??

Dankje Lilian, nu wordt het weer duidelijk voor ons! Die speciale uitwasbare zwembroekjes die de ontlasting opvangen lijkt mij ook wel wat, vooral als je vaak zou zwemmen dan zijn die zwemluiers wel duur.  

wat het fijne ook is aan die zwemluiertje, is dat je ze aan de zijkant kapot kunt trekken. Dat is handig bij het uit het zwembad gaan. Dan heb je die natte lel zo uitgetrokken.
Liv heeft een zwempakje maat 68/74. Dat doe ik over het zwemluiertje aan, maar dat is natuurlijk veel te groot. max heeft heel lang een zwembroekje maat 68 over zijn zwemluiertje aangehad. Zwemkleding rekt nogal hè.
je kunt de zwemluiertjes ook gebruiken zonder zwempakje of zwembroekje. Ze zijn al leuk van zichzelf.
Patricia

Ik gebruik ook de Kruidvatluiers.
Voor Lucas heb ik de kleinste. Vorige week zijn we naar Centerparcs geweest en naruurlijk elke dag in het zwembad! De luier zat prima. Ik heb geen zwembroekje om gedaan, heb ik ook niet in huis.
Wel zo'n wasbare broek voor de 2e broer. Maar dat bevalt mij niet!
Bij de zwembroek had ik een probleem met ontlasting! Waar laat ik dat? Thomas wilde nog verder spelen in her badje! Gelukkig had ik nog een zwemluier en ben deze maar blijven gebruiken.
Nee, voor mij geen wasbare zwembroekjes meer! Met een poepbroek is het behoorlijk onhandig!
Monique

Terug
Bovenaan