zwemmen en oorbellen

Nou volgens mij mag je een tijdje niet zwemmen als je net gaatjes hebt laten prikken, Infectiegevaar etc etc....

Mag ik vragen waarom je die oorbellen al zo vroeg hebt laten schieten bij je dochter??
Is dat alleen omdat je hetzelf mooi vind?
Ik vind het zielig, helemaal omdat je schreef dat je haar nog nooit zo hard hebt horen gillen, zelfs niet bij haar prikjes......
Je dochter kan nu nog niet beslissen of ze oorbellen wil of niet.
Maar ja das mijn mening...

Mijn eerste reactie is ach arm prulleke, ik zou dat dus nooit doen.
Als ze oorbellen willen dan wanneer ze het zelf aan kunnen geven.

Maar ieder zijn keus, ik doe misschien ook dingen die een ander niet doet.

GroetjesM.L

Ik was eigenlijk niet van plan om te reageren maar sorry dat je het laat doen door iemand waar je niet mee kan communiceren weet je wel of die persoon gecertificeerd ervoor is. Ik heb ooit mijn haar in Rotterdam door een Turkse Kapper laten doen nou ik wist niet wat ik meemaakte ik kon wel huilen maar ja gaatjes schieten bij een baby is wel een ander verhaal. Als ik jou was zou ik oppassen dat ze de oorbelletjes er niet uittrekt echt ik wil niemand veroordelen ik snap het wel leuk tutten met een meisje maar ik persoonlijk wacht er wel mee tot ze 6 jaar is. Ik vind het wel zielig zo klein en zoals je beschrijft gillen krijg er een beetje kippenvel van Lisette

ik vraag hier toch niet om jullie mening of jullie het wel of niet zouden doen?

mijn vraag was of je mag zwemmen als je oorbellen heb.

als je geen antwoord heb, reageer dan gewoon niet!
alsof jullie alles volgens het boekje doen.

en nogmaals: als een kind kan zeggen dat ze oorbellen wilt, kan ze ook
zeggen dat ze geen oorbellen meer wilt! en dan kunnen ze er gelijk uit.

en voor suno:

waarom zou ik me niks aantrekken van jou antwoord als ik die vraag
stel? je geeft toch een antwoord op mijn vraag. slaat dus ook weer
nergens op he.

als ik van ter voren had geweten dat ze zo hard ging huilen had ik er waarschijnlijk   nog een tijdje mee gewacht. maar ja, als je alles van ter voren weet zou het leven maar saai zijn.
na 5 minuten was ze de pijn weer vergeten en ze heeft er helemaal geen last van. zoals ik al eerder zei.

vind het wel zielig allemaal hoor, dat jullie zo reageren als ik een normale vraag stel.

ennuh.... hou er rekening mee, dat de kans groot is dat een kind van 6 de hele tijd aan die oorbellen zit te draaien enzo en dus het infectiegevaar veel groter is dan bij een baby

Ik bedoelde dat van het niks van aantrekken, niet zo negatief, als jij dat uitlegt!!
Ik bedoelde er meer mee, dat je moet doen wat je goed lijkt.
Je krijgt vreselijk veel comentaar op het feit, dat je uberhaubt oorbelletjes hebt laten zetten en dat heb je toch ook gedaan. Jij weet het het beste.
Dat bedoelde ik.
Ongeacht of ik het er wel of niet mee eens ben!!!
Groet

heey lieverd

ook caithlyn heeft al oorbellen die heb ik met 4maanden laten schietenvroeger was er ook niks wettelijks dus niks van aan trekken ze hebbe er nu minder last van als later dan onthouden ze de pijn veel meer,al moet ik zeggen dat caithlyn niet heel erg huilde ofzo.

maar goed ik ben dus ook even niet gaan zwemmen doe namelijk aan baby zwemmen en er was toch een stop dus kwam mooi uit haha nu gaan we vrijdag weer lekker zwemmen.

caithlyn zit helemaal niet aan de oorbellen duslaat ze maar lekker zoooo reageren   zoals ze willen terwijl je gewoon een vraag steld niks van aantrekken hezou ik ook niet doen hhahahaha

nou geniet van je prinsesje met der gave oorbelletjes haha

en wat die ene zegt haha ik zou ze eruit halen pffff haha wat een gek

heel veel liefs mama van caithlyn 03.03.2008

oja en ik heb het wel in een winkel laten doen door een nederlandse vrouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!alleen bij de juwelier doen ze het niet meer tot 4jaar duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hey patricia

lief berichtje :D
je hebt gelijk. zal me er ook niks van aantrekken, maar sommige mensen maken je gewoon kwaad.
ik heb ook even moeten zoeken voordat ik een juwelier had gevonden die het deed.
toen we er 1 hadden gevonden in de stad, zei een vriendin van mij dat ik beter naar die turkse juwelier kon gaan, omdat zij heel goed en hygienisch was. en ook nog goedkoop. ( zei had bij haar kindje ook laten schieten toen ze 4 maanden was)
dus daarom ben ik naar haar gegaan. en ze heeft het ook heel goed gedaan. ze zitten mooi recht.
nathalia zit er ook helemaal niet aan, anders gezegd... ze weet niet eens dat ze er zitten hahaha.
baby's hebben er helemaal geen erg in dat die dingen er zitten en dus ook minder infectie gevaar.
ik wacht in ieder geval wel een paar weken met zwemmen.

hoe vind caithlyn het babyzwemmen?
wat doe je dan zoal?
ik ga altijd vrijzwemmen op zondag ochtend.
dan is het lekker rustig bij ons in het zwembad en kan ik doen wat ik wil.
en dan na 3 kwartier gaan we er weer uit.
hoeissie verder bij jullie?

dikke kus aan caithlyn

xxxxx do

Terug
Bovenaan