zwemmen, glijbanen en bubbelbad

Hoi

Bedankt voor jullie berichtjes en jullie meningen.
Ik ga lekker zwemmen daar en verder zoveel mogelijk genieten.
De rest zie ik wel moet eerst maar zien hoe zo'n glijbaan eruit ziet.

groetjes schorpioen
 
Misschien een hele domme vraag maar:
je drinkt toch niet uit een bubbelbad?
Hoe komen die bacterien dan bij je?
Je baarmoeder is toch helemaal afgesloten?
Is een openbaar toilet dan ook gevaarlijk? Of is dat een gekke vergelijking?

Groetjes Mandy
 
hallo

ik ben vorige week nog in een subtropisch zwemparadijs geweest.Ik ben ook in het bubbelbad geweest maar ben er snel weer uitgegaan.Ik werd er duizelig en misselijk van.Moest echt even gaan zitten.
Ook vond ik de bubbelbank geen pretje.De druk voelde raar en ook dat heb ik afgekapt.De glijbaan ging prima hoor.Maar dat was zo'n gewone buisglijbaan dus was best rustig hoor.

Gewoon op je gevoel afgaan dat is altijd het beste.
En dat van die bacterien is best logisch ,heb ik niet aan gedacht.Maar ik heb er geen hinder aan ondervonden.
Hee veel plezier en geniet ervan daar!

doeidoei
cindy34
12w4d
Zwanger van vierde kindje
 
Hoi,

Om er nog even een schepje bovenop te doen, mijn verloskundige zegt dat je neit in een bubbelbad mag omdat je daar embolie van kan krijgen, lucht in je baarmoeder dus.
Ik kan me dat wel voorstellen, natuurlijk zit je baarmoedermond dicht, maar als ik zie wat ik kon vloeien in mijn 1e zwangerschap, met stolsel zo groot als eieren en die kwamen gewoon uit mijn baarmoeder en de slijmprop en alles zat op zijn plaats, het is geen ondoordringbare bescherming.
Natuurlijk zit de baby in een vruchtzak en zal die niet snel wat oplopen via jou baarmoeder zeg maar, maar het gaan om een risico voor jezelf.

Dus vraag niet hoe verschillende vk aan verschillende adviezen komen, maar goed ik neem het zekere voor het onzekere.

Groetjes Brenda
 
Terug
Bovenaan