Zwemmen in CenterParcs

Ik ben op vakantie in CenterParcs. Nu is er normaal voordat het zwembad open gaat een half uurtje speciaal voor baby's. Vanwege Corona is dat op ons park nog niet terug. Hebben jullie ervaring om in het 'grote en drukke' zwembad te zwemmen met een baby van 5 maanden? Kan dat of is dat te druk qua prikkels etc?

Ben heel benieuwd naar ervaringen!
 
Wij zijn met onze zoon van toen 6 maanden gewoon tijdens de reguliere openingstijden gaan zwemmen. Dit kon voor ons prima, we hebben bij hem niks gemerkt dat het te druk voor hem zou zijn. 
 
Ja, kan prima! Wij zijn met ons zoontje van toen 3 maanden elke dag wezen zwemmen tijdens de reguliere openingstijden. Lekker vasthouden of in een speciale zwemband voor baby's.
In het park waar wij waren deden ze wel babyzwemmen met een instructeur in de ochtend.
Na het zwemmen was hij wel moe, dus lekker geslapen.
 
Wij zijn vorig jaar met 5/6 maanden een weekje weg geweest. Ze vond het heerlijk. Half uurtje, drie kwartier is echt lang genoeg voor zo’n kleintje. We gaven haar direct na het zwemmen haar flesje en ze viel lekker in slaap in de wagen, waarna we haar in bed legde.
 
Wij deden het wel toen onze dochter 3mnd was. Maar ze was na 10 min wel bek af. Heb me toen afgedroogd en ben met haar gaan zitten op een stoel lekker warm in een wikkeldeken.. Ze gaf doormiddel van mopperen en huilen aan dat het genoeg was. En viel als een blok in slaap toen ze bij me zat.
 
Terug
Bovenaan