Zwemmen met dreumes

Hallo allemaal,<br />Wij gaan bijna op vakantie en willen dan ook zwemmen met onze dochter van 1,5 jaar. Ik ben niet zo’n fan van zwembandjes, zou graag een puddle jumper willen. Heeft er iemand ervaring met een puddle jumper die wat kleiner valt?<br /><br />Groeten A.

Ja doen. heel fijn. Je hebt verschil in merk. Die van de Decathlon kunnen de armdrijvers los en vast. Die lijken mij daarom het fijnste. Had ik zelf niet op gelet toen ik de mijne kocht. Het merk dat bol.com verkoopt heeft dat niet. 

Staat een leeftijd bij. Maar van Decathlon valt alles vaak kleiner let ook op het gewicht van je kleine.De middenband is bij je originele puddel gewoon te verstellen tot op zekere hoogte. Dus dat zal bij die van Decathlon niet anders zijn ga ik van uit.

Heel fijn. Onze dochter heb ik hem met 2 jaar gekocht. Ging beter dan zwembandjes. Ze is maar fijn en gemiddeld groot. Je zou hem kunnen bestellen en passen of hij goed aansluit.

Die van de decathlon is zeker te gebruiken bij wat fijnere kindjes dit omdat je in de buikband ook lucht kunt blazen waardoor die wat strakker komt te zitten. Dit is bij de originele puddle jumper niet het geval.

Terug
Bovenaan