Zwemmen met dreumes

Ik was ook hard op zoek naar een puddle jumper. Ik kan alleen maar puddle jumpers vinden vanaf 15kg. Mijn dreumes van 1,5 jaar is 9,2kg. Dus ik zal het voorlopig toch met alleen bandjes moeten doen, want hij wil niet meer in de swimtrainer. Mocht je een lager gewicht tegenkomen dan hoor ik het graag.
 
Heel herkenbaar, geen 1 gevonden onder de 15 kilo... Onze dochter is ook nog geen 15 kilo. Ik heb uiteindelijk de puddle jumper van decathlon besteld. Die had ik gepast bij bekenden en die kan je heel strak stellen, dus dat gaat goed, al staat er in de omschrijving ook 15 kilo. Alleen ik vind dat een prettiger idee dan zwembandjes zeker nu het past. Hopelijk vind je ook wat passends ?
 
Ze zeggen dat de kindjes sneller kunnen liepen in het water als ze nog geen 15 kilo zijn daarom durf ik hem niet te bestellen.

Hoeveel kg is jullie dochter
 
Onze dochter weegt 11,5 kilo..maar wij gaan hem minimaal gebruiken hebben in principe een zwembadje met een laagje water dus vandaar dat ik losse zwembandjes zonde vond...bij deze van de decathlon kunnen de bandjes los, dat vond ik erg handig
 
Terug
Bovenaan