Zwemmen

Wij hebben zwembandjes. Waar onze dochter echt van geniet. Vrienden van ons hebben wel de puddle jumper bij hun dochter van 11 kilo. En dat werkt prima zijden ze. Dus ik denk dat je gewoon moet doen waar je je goed bij voeld.
 
Ik lees even mee. Zelfde probleem met meisje van 16 maanden en 12 kilo. Ze vindt freds swimtrainer heel eng en gilt het uit in dat ding. Dus tot nu toe vooral van het peuterbad genoten ?
 
@Lewis; vond ze die altijd al eng of ook na het jaar ineens? Weet niet of ons kindje hem eng vond, ik vertaalde het meer als "het bevalt hem niet" aangezien hij een hekel heeft aan alles wat hem in zijn beweging beperkt zoals te lang op schoot/ stoeltje/ uberhaupt in de box ? 
 
Ik weet het niet, want we zijn na een jaar pas begonnen. Daarvoor nooit in het zwembad geweest. Ze vindt alles leuk, totdat je die martelband om doet haha
 
In het peuterbad altijd gewoon met zwembandjes. Nu ze hier 4 en 2 zijn, nog steeds. Nooit baby of puddle jumpers gebruikt en nooit gemist. Als we in het grote bad gaan, houden we ze gewoon vast en zo zwemmen we en doen we spelletjes.
 
Onze dochter (maat 86 en ook nog niet de leeftijd of het gewicht dat ze zou moeten hebben) heeft een puddle jumper en ze vindt hem geweldig. Ze voelt zich heel vrij in het water en kan goed blijven drijven. We hadden eerst die rode band en dat ging prima toen ze 6 maanden was en wat maandjes erna, totdat weer alles dicht ging. In de zomer weer lekker gaan zwemmen maar de band zat niet meer goed en zodra ze een beetje naar voren ging hangen, kiepte ze gewoon voorover. Mocht je de puddle jumper willen kopen dan zou ik het gewoon doen. Ze draagt hem nu op het aller strakst en hij zit echt prima.
 
Terug
Bovenaan