zwemmen

Hoi allemaal,

Ik ga volgende week voor het eerst met mijn dochter naar het zwembad. Waar moet ik volgens jullie allemaal aan denken ? Graag reacties

Groetjes mama van Yanniek
 
Dat je plezier hebt.

Verder ga na een slaapje, verwacht niet dat je uren kan zwemmen want het is heel vermoeiend.

Het beste kan je eerst je zelf uitkleden dan de zwemkleding van je kleine mee naar het zwembad nemen daar hebben ze aankleedkussens daar kan je hem ook na het zwemmen weer aankleden zodat hij geen last heeft van de kou bij de kleedhokjes.

Heel veel plezier groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi,

Het is inderdaad belangrijk dat je plezier hebt.

Bij ons werkt het zo: Je gaat met je maxi cosi en een kleedhokje( speciale, wat grotere, voor rolstoelen e.d.) Je kleed jezelf eerst om, daarna loop je met je spullen en de maxi naar het zwembad. Hier kleed je de kleine om ( neem een hydr. handdoek mee en een nieuwe luier. Evt. ook wat babyolie. Andersom, na het zwemmen eerst die klein en dan pas jezelf in kleedhokje omkleden. Meestal liggen de kleintjes al te slapen in de maxi.

Veel plezier!!!

 
dank voor jullie reacties, Ben idd benieuwd naar de zwemluier enzo. Tip om de kleine pas in het zwembad aan te kleden lijkt me handig. Voor het eten geen probleem, want mijn dochter wordt over 20 dagen 1 jaar en eet al lekker brood en zo. Hoor het graag nog van de zwemkleding
 
Een zwemluier is niet verplicht ik vond het zelf wel handig eerlijk gezegt. Heb met mijn werk wel eens gehad dat er wat moois gemaakt werd tijdens het zwemmen en dan toch liever in een zwemluier dan in het zwembroekje.

Ik weet dat je bij prenatal zwembroekjes kan kopen die stug en dikker zijn met een soort voering die gaat met klitteband dicht. Die houden meer tegen dan een gewone zwembroek.

groetjes en veel zwemplezier.

Joyce mama van Mara
 
Terug
Bovenaan