zwemmen

Een zwemluier is alleen maar tot last. Je weet ongeveer wel wanneer je baby ontlasting heeft of zal krijgen. en een hoopje in de broek spoel je toch ook zo ff weg in de wc.

er is maar 1 tip eigenlijk te geven. zorg dat je baby het niet koud heeft ik weet niet hou oud hij is maar ze hebben het heel erg snel koud ga de let er echt goed op misschien kun je de eerste keer maar een kwartiertje zwemmen met je baby maar dat gaat steeds beter.

Groetjes en suc63


Natuurlijk HEEL VEEL PLEZIER ;)
 
Wij hebben Romi voor het eerst mee genomen naar het zwembad toen ze 10 wkeen oud was! Het water moet dan ongebeer 32 graden zijn maar dat was voor haar nog te koud we zijn toen in het bubbelbad gaan zitten en dat was heerlijk. Twee weken terug zijn we een lang weekend weg geweest en hebben elke dag met haar gezwommen ze vond het heerlijk. Wij hadden wel zwemluiers gekocht omdat het in sommige zwembaden wel verplicht is...! We hebben ze niet nodig gehad, omdat ik een zwempakje/broekje toch leuker vond dan de zwemluier hebben we ze ook niet gebruikt. De zwemluiers zijn er op gemaakt dat ze heel licht zijn en geen water opnemen, ook geen plasje dus..maar wel een drolletje! Je kleintje heeft er dus geen last van! Ik lees dat je dochter al bijna een jaar is dus kwa tempretuur van het wtaer zal het zeker geen probleem worden. Ik zou niet vlak na het eten gaan zwemmen want dat is niet zo goed!

Je moet gewoon kijken waar jij je het prettigst bij voelt zwempakje/broekje of luier! Wat ik wel heel handig vind aan de zwemluiers is dat je niet steeds badpakjes in een nieuwe maat hoeft aan te schaffen, een pakje zwemluiers gaat van 7 tot 12 kilo en van 12 tot 20 geloof ik er zitten er 12 in en kost ongeveer € 6.99

heel veel plezier..! Geniet ervan het is zón leuke ervaring.

Groetjes Corine
 
Hallo,
Even over de zwemluiers. Ik heb ze gehaald bij de da-drogist (kruitvat had ze niet). Ze zijn idd te verkrijgen in maten, maar ook in verschillende opdrukken. Ik wist het niet en had voor me zoon knal roze met de kleine zeemeermin erop. Later zag ik dat ze ook blauwe hadden met nemo erop. Waren ook heel leuk trouwens. Bij ons is zwemkleding wel verplicht.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan