zwemmen

hoi,
mij werd aangeraden om in ieder geval te wachten totdat ze de eerste 3 inentingen hebben gehad.
verder vond ze het badje niet fijn toen ze nog zo klein was en heb ik gewacht tot een maand of 7 , toen zijn we op guppyzwemmen gegaan, toen vond ze het wel leuk!
 
Waar ik zwem geven ze aan; vanaf 3 maanden. Ik ben met mijn oudste gaan zwemmen toen ze 6 maanden was en met mijn jongste met 8 maanden (maar die vind het tot nog toe nog niet zo geweldig)

Succes!
 
Bij ons in de buurt kun je babyzwemmen vanaf 6 weken. Hoewel het zwembad eigenlijk zelf afraadt om dan al te gaan. (ja beetje vaag). Wij zijn zelf met 3 maanden voor het eerst gegaan. Dan kunnen ze zelf redelijk hun hoofdje overeind houden en is het hele kwetsbare er vanaf. Het zwembad blijft toch de grootste bron van bacterien! Wij zwemmen nu iedere week en onze dochter is een echte waterrad en is er totaal niet bang voor. Ze is nu 14 maanden en klimt zelf in en uit het bad. Ze vindt het geweldig. Ook koppie onder is geen probleem, evenals zelf van de glijbaan gaan. (kleintje dan he!). Afgelopen zomer, met een maand of 8/9 zijn we ook met haar naar het openlucht zwembad gegaan. Dat is nog wel vrij koud hoor. Zoiezo bleven we toen ze nog zo klein was niet langer dan 20 minuten met haar in het water. Ze koelen gewoonweg te snel af. Wat we deden was een lekkere warme fles meenemen en die direct uit het water geven. Warmen ze lekker op!
 
Terug
Bovenaan