Zwemmen

Hier staat het zwembad op, 3meter doorsnee en als de jongste staat komt het water tot zijn borst.
Hij wil het liefst de hele dag zwemmen, gaat ook super goed, hij kan nu zwemmen met alleen vleugeltjes en oefent met onderwater zwemmen en drijven op de rug,,hihi
En alle liedjes van het peuterzwemmen komen telkens voorbij zo leuk.
Als de oudste erbij is ga ik ernaast zitten en mogen ze onder hun drieen zwemmen/spelen dan gaat hij op de rug van de oudste terwijl die rondjes zwemt, heerlijk om te zien.
Heb gister wel 30foto´s gemaakt.
En bij jullie ook van die waterratjes??

Gr MJ

hoi hoi

hier ook 2 waterratjes
karlijn vind zwemmen ook heerlijk
ook wij hebben een zwembad van ruim 3 mtr doorsnee opstaan en het liefst ligt ze er van smorgensvroeg tot sávonds laat in hihihi
hoe koud t water ook geworden is
lekker gek doen , hoofd onder water , zwemmen enz
en vooral natuurlijk heeeeeel hard en veel spetteren hahaha

liefs maurilla

Daniel is ook een echte waterrat.
We gaan al vanaf dat hij 6 maanden is altijd op maanden naar ouder en kind zwemmen in het zwembad, hij is dan zo enthousiast!

Ook bij het henschotermeer hier, is hij niet te houden en poedelt hij lekker rond.
In het badje achter is hij vaak alleen maar druk met erin springen en dan het water zo hard mogelijk laten spetteren.

Volgende week ga ik een zwemvestje halen bij het bunkerstation en kan hij ook met ons mee overboord zwemmen bij mn vader aan boord.
Benieuwd wat hij daar van vind, wij vonden het vroeger en ook nu altijd nog erg leuk!
En sprongen met 2 jaar zo van het gangboord in het water ( 2m hoog).
Benieuwd wat Daniel er dus van vind hihi.

Liefs Marina

Wie van jullie heeft er baby/ouder/kind-zwemmen oid gedaan?
Onze dochter is niet zo vrij in het water. Ja, als het een klein laagje is en niet te koud.... Vorige week gingen we naar de zee, maar ze wilde 'niet in de zee, wel in de zandbak'.

Ik heb met Emma baby/peuter zwemmen gedaan en met Renske nu weer. Met Emma ben ik gestopt omdat ze op die tijd naar de psz ging toen ze 2 1/2 was.
Emma en Renske zijn allebei erg vrij in het water, koppie ondergaan is geen probleem.
Het badje in de tuin trekt ze niet zo, ze gaan echt liever naar de zee of het zwembad.

Hier 2 echte waterratjes, onze dochter van 6 heeft haar A en B diploma , wij gaan met dit mooie weer ieder vrij moment naar het zwembad.
Nick speelt vrij inhet water,koppie onder onder een sproeier hij doet alles.
Ik heb niet op baby zwemmen of iets dergelijks gezeten toch is Nick erg vrij in het water.

Hier ook 2 waterratjes, Tijn is al vanaf baby zijnde helemaal gek op water, hij gaat ook rustig koppie onder en maakt al een begin met echt zwemmen (nog geen 4). Bente vindt het ook allemaal prachtig maar is wel iets voorzichtiger, uiteindelijk maakt het haar niets uit en is koppie onder ook leuk. Daarentegen de douche op hun hoofd, is drama....... Daar snap ik soms helemaal niets van.
Met beiden niet op babyzwemmen gezeten, maar wel regelmatig met ze wezen zwemmen.

Terug
Bovenaan