Zwemmen

Hier ook een enthousiasteling voor het zwembad.
Vanaf 3 mnd. ben ik naar baby/peuterzwemmen gegaan en ik ga nog altijd wekelijks.
Nu is het dan even vakantie, maar met dat mooie weer hebben we zeker het water weer opgezocht.
Ik ben zelf niet echt een watterrat, maar met/door Minoux vind ik het erg leuk.
Bij de les vind ze trouwens alleen het onder water gaan geen succes, haha. Snap ik ook wel.

Groetjesss.

Zifjon is ook erg vrij in het water en dobbert met zijn bandjes het liefst uren in de zon. hij zoekt het liefst het diepe op naar de rand van d eballen en spartelt er flink op los. Ook wij zijn niet op baby zwemmen geweest maar wel vaak gaan zwemmen. Ook hebben wij een bad waar hij erg vrij in is en nu samen met zijn broertje in gaat.. Dus veel in contact komen met water en langzaam de diepte opbouwen is mijn ervaring.

p.s de 1e x zwemmen was pas met 6 maanden (nui met Zilvian ook)dus hoeft niet meteen vind ik als ze nog zo heel klein zijn.

liefs van Mariska

Ook hier en waterrat. we zijn woensdagavond nog ff een half uurtje wezen zwemmen en toen werden we eruit gestuurd ivm het weer. normaal gaan we langer dus ons meneertje was hartstikke boos en verdrietig en riep in de auto nog dat hij in het piba (zwembad) wilde.
Ook de andere 2 zijn waterratten.

Liefs Frida

Terug
Bovenaan