Zweten na bevalling

Haii dames,<br />13 weken geleden ben ik bevallen van onze mooie dochter, ze doet het heel goed. Alleen loop ik tegen het volgende aan dat ik erg stink onder m’n oksels, ook al douche ik 2x per dag en gebruik deo (rollers en spuitbus) de geur blijft hangen en ik vind dit vreselijk! <br />Voor mijn zwangerschap had ik nergens last van..<br />Zijn er hier meerdere dames die dit herkennen of tips hebben wat ik eraan kan doen?<br />
 
Ja hoort bij het ontzwangeren, net als haar uitval! Gaat gelukkig ook weer over, ik had het denk ik 2-3 weken, vooral veel zweten in de nacht.
 
Ik had ergens gelezen dat door hormonen en zo je na de bevalling meer kan gaan zweten en meer geur afscheiden, om het makkelijker voor je kindje te maken jou te herkennen en zich aan je te hechten. Misschien is dat ook bij jou aan de hand? Ik verwacht dat het dan vanzelf weer minder zal worden op den duur...
 
Zeer herkenbaar. Soms het gevoel dat ik opvliegers had, haha. Wat helpt is goed te kijken waar je kleding van gemaakt is. Zo draag ik vooral katoen dat scheelde voor mij behoorlijk.
Hopelijk is het snel over.
 
Heel herkenbaar. In mijn kraamweek werd ik regelmatig compleet doorweekt wakker. Het was wel fijn geweest als ik dit van te voren geweten had. Mijn geur is ook langere tijd sterker geweest, aar gelukkig trok dat ook weer weg.
 
Herkenbaar! Ik las hier op het forum toentertijd de tip voor Rexona Maximum Protection rollers, ze zijn duur (maar vaak wel ergens 1+1), maar deze werkten wel erg goed!
 
Terug
Bovenaan