Zweten na bevalling

Deo van Loveli helpt misschien? Geen 'parfumgeur' wat maskeert, maar echt hele hele hele fijne deo (roller). Heb geen aandelen ofzo ;) wel onderhand alle mogelijke deodorants denkbaar geprobeerd en ik zweer bij Loveli.
Hopelijk gaat het straks weer voorbij, maar tot die tijd..
 
Ja heb ik ook gehad! Ik werd de eerste weken vaak compleet doorweekt wakker! Het is helemaal over gegaan dus dat komt bij jou ook vast helemaal goed! wat ook helpt tegen die geur is katoenen shirtjes dragen en vaak een schone aantrekken. Wassen met een scheutje natuurazijn erbij helpt om de geur uit je kleding te krijgen!
 
Ik ben nog zwanger, maar begon op een gegeven moment te ruiken als een beginnende puber. Ik gebruikte al Dove maximum protection maar dat hielp niets. Toen ben ik overgestapt op Loveli. De power of zen variant is speciaal bedoeld voor hormoonzweet (door pubertijd of zwangerschap) en werkt geweldig goed!
 
Ik ben 6mnd geleden bevallen van onze zoon en nog steeds wordt ik sochtends doorweekt wakker. 
Tussen mijn zwangerschappen is dit helaas niet minder geworden. Onze dochter is nu 2kr en sinds die tijd veel zweetaanvallen snachts. 
Heb ook 't idee dat ik overdag sneller zweet, als ik bv aan schoonmaken ben ofzo.. Echt vervelend! ? Ik hoop nog iedere dag dag m'n hormonen weer op de rit komen en die zweetbuien afnemen (weggaan is nog beter natuurlijk ?)
 
Sterkte ermee! 
 
Terug
Bovenaan