Zwevende meiden

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik heb het gevoel dat er veel groepjes meiden met elkaar aan het kletsen zijn. Ik heb wel eens mee gelezen, maar hun kennen elkaar al zo goed, dat ik het moeilijk vind om daar aansluiting bij te vinden.

Zijn er meer die dit gevoel hebben, dan kunnen we hier misschien zelf een "vast" groepje vormen.

groetjes linda

ja inderdaad dat zie ik ook.
lijkt me wel leuk om een vast groepje te creeeren.

groetjes dominique

hey meiden,

Ja lijkt me gezellig.
FF een update, ik ben natascha 24 jaar en heb een dochter van 2,5 jaar, in augustus heb ik een miskraam gehad, ben toen met 11 weken gecurreteerd en ben nu weer bezig om zwanger te worden. Mijn nod is donderdag maar ik heb helemaal geen klachten dus ben bang dat de rd's gewoon komen.

En hoe gaat het met jullie?

Groetjes natascha

He hoi,

Ik snap helemaal wat je bedoelt, lijkt me gezellig om een 'nieuw' groepje te beginnen.
Ik ben 22 jaar, en in ronde 4 aanbeland voor ons eerste kindje. Mijn NOD is op 17 oktober, maar hoop natuurlijk dat zich geen RD's aandienen. Heb eerlijk gezegd wel een beetje hoop deze maand....
Hoe staat het er bij jullie voor? Nog druk aan het klussen of   ook aan het wachten op je NOD?

Groetjes Sindarin

hoi allemaal

ik ben dominique ben 24 jaar en heb al een mooie zoon van 10 maanden ik heb afgelopen vrijdag de laatste pil genomen en moet morgen ongi worden en dan gaan we meteen voor een tweede wonder bij onze zoon was het meteen in de eerste ronde raak dus het wordt spannend allemaal.
veel succes iedereen.

groetjes dominique

hallo allemaal
mag ik ook mee doen?
ik zal me even voorstellen ik ben silke 28 jaar en heb 3 kinderen een dochter van 4 een zoon van 2 en een zoon van 10 maanden  .
ik had vrijdag mijn nod dag maar nog   geen rode duivels maar de test   zaterdag negatief dus helaas nu wachten op rd en door naar ronde 4.

groetjes silke

Hoi Dames,

Ik ben linda, 29 jaar, moeder van vier schatten van kids en wij gaan dus voor ons laatste wondertje ons vijfde kindje. Ik ben vorige week gestopt met de pil, de rode duivels zijn verdwenen dus we kunnen ervoor gaan. Vindt het weer net zo spannend als bij de vorige keren.

Leuk dat er nog meer meiden zijn die wel een "vast" groepje willen creeëren, ik gooi er ff een roze wolk lijst tegenaan kunnen we meteen bijhouden wie wanneer zwanger, ongesteld is.

Groetjes linda

DE ROZE WOLK

OKTOBER

4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Natascha 24 jaar, 2 kindje
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)  
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6) Dominique, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda, 29 jaar, 1e ronde, 5e kindje
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Terug
Bovenaan