Zwevende meiden

Hoi Dames,

Het wordt al een lekker ploegje gezellig hoor. Ik ga voor mijn vijfde kindje, maar bij alle vier de zwangerschappen heb ik niet echt last gehad van kwaaltjes, alleen wat moeier maar voor de rest niks. Pas op het einde kreeg ik erg last van maagzuur. Maar na mijn zwangerschappen dan barst de bom, dan gaan mijn hormonen met me aan de haal zo typisch, tijdens mijn zwangerschappen val ik ook gemiddeld 15 kilo af maar daarna kom ik er zo 20 bij. Zo raar.

Zo zie je maar dat het bij iedereen anders gaat, misschien krijg ik nu wel een hele andere zwangerschap. Bij alle vier was ik ook in ronde twee zwanger dus ik ben heel benieuwd hoe het nu zal gaan.

groetjes linda

He Linda

Dus je hebt niet kotsend boven de wc gehangen 9 maand lang? Dat is wel positief, als je het leest van sommige meiden die echt geen hap voedsel binnen houde, dat is ook niet echt wat. Ben benieuwd of het weer in je 2e ronde raak is, zou wel grappig zijn zeg!

Ik heb nu al een paar dagen last van kramp en een zwaar gevoel in mn buik, heb ik nooit eerder gehad. Lijkt een beetje op het gevoel als ik ongie moet worden, maar toch ook weer net anders.... Verder niet echt ergens last van, beetje hoofdpijn en moe, maar ben ook verkouden en slaap daardoor ook niet al te best, dus tja... Wat moet ik daar nou van denken. Heb stiekum wel een beetje het gevoel dat het raak is, maar wil dat ook weer niet teveel denke, dan wordt het vast een teleurstelling. Moet nog 8 dagen wachten met testen, dat worden laaaange dagen       .

Groetjes Sindarin

quote: jereno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 10:09:55'));

Hoi Linda,

vijf kindjes, petje af hoor! Daar kom ik dan met mijn 32 jaar voor de eerste.Ben  1 van hen die het werk voor heeft laten gaan en wachtte op een vast contract. Maar dat wachten is nergens goed voor geweest en nu heb ik er spijt van. Nu gaan we ervoor en ik merk, nu dat ik dat eenmaal besloten heb,ga ik er helemaal voor!
Jij hebt toche een online webwilnkel? Ook een leuk idee, ik wil zelf graag een online vertaalburo beginnen en dan t werk laten voor wat t is...
Meiden, groetjes!

hallo
iedereen ik heb me net voorgesteld bij jullie maar ik ga jullie weer verlaten ben namelijk
zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
ik heb net getest een dikke streep.
ik had vrijdag mijn nod heb toen getest en was negatief maar dus toch zwanger.
ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel een positiefe test in de handen hebben.

groetjes silke

He Silke,

Wat geweldig zeg, gefeliciteerd meid!! De eerste van ons groepje die ons alweer gaat verlaten! Geniet ervan, en veel plezier op het zwangerschapsforum!

Liefs Sindarin

quote: silke28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 10:35:32'));

WAUW Silke! Proficiat!!!!
Laat af en toe even weten hoe t gaat en ik reserveer een paar glitters als t mag!
groetjes
Lucia

Silke, gefeliciteerd!!! ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!

Ik vroeg me af; voelen jullie je eisprong? Wat voelen jullie dan precies?
ik denk dat ik mijn ei gevoeld heb,zondag. Tenminste dat denk ik. Ik had eigelijk de hele dag een beetje een zere (ook weer niet echt pijn ofzo) buik, helemaal onderin. Ik kon het een klein beetje vergelijken met ongi krampjes. En volgens de berekening moest ik ook zondag mijn eisprong hebben hoor, dus ik denk dat het wel klopt, alleen had ik dat gevoel maandag nog steeds. Het is nu wel over hoor, maar hebben meer meiden dat?? ik dacht eigelijk gewoon dat je bij je eisprong 1x een klampje ofzo zou hebben, en niet de hele dag?!Oja en ik had 2 dagen van te voren savonds erg hoofdpijn, herkennen julie dit? of was het allemaa puur toeval haha
groetjes dong

Terug
Bovenaan