zwtesten thuis positief, bij huisarts negatief

Bah wat rot voor je dat je toch bent gaan bloeden. Ik heb in november 2007 precies dezelfde ervaring gehad. ik zou het wel even melden bij de vk, ze doen altijd een controle echo of alles schoon is na een aantal weken en ze kunnen dan vaak ook al zien of je cyclus alweer opgepakt is. Advies: even geen tampons gebruiken, je kan stolsels verliezen na een innesteling of een een beginnende zwangerschap. Had ik wel, ik werd heel heftig ongesteld. Mocht echt geen tampons gebruiken van de vk.  En als je heel erg buikpijn krijgt mag je gewoon pijnstillers nemen. Houd het bloeden snel op? Misschien ben je dan toch nog wel zwanger.
Meestal komt je volgende ongie na 6 weken alweer, ik zou die even afwachten dan weet je ook zeker dat je lichaam goed hersteld is!

Heel veel sterkte!
 
Bloempje27,

Bedankt voor je tips. De lichte bloeding is al weer over (na 2 dagen). Geen bloed meer te bekennen. Ik vind het erg vreemd allemaal. Ik weet niet hoe het is om zwanger te zijn, maar ik voel me wel anders. Ik ben ontzettend moe en emotioneel op het moment. Ik kom ontzettend moe uit mijn bed 's morgens, de rest van de dag ben ik moe en heb zelfs het gevoel niet meer tot rust te komen in het weekend. Geen idee hoe mijn cyclus zal verlopen. Afwachten dan maar? Of zal ik een afspraak maken met de huisarts of een verloskundige?

Groetjes!
 
Ik heb al 5 keer een thuis test gedaan en ik zie bij elk een licht postief streepje.
Bij de medisch lab ook getest en die geeft juist een negatief resultaat.
Ben ik dan toch zwanger?
 
Is in het lab bloed geprikt? Zo ja, dan ben je niet zwanger. Bloedtest is betrouwbaarder dan een urinetest. Het kan zijn dat de streepjes die jij als positief beschouwd indroogstreepjes zijn
 
Terug
Bovenaan