Sneller een buik bij de 2de

BernicevdB

New member
Hii…
Even een vraagje. Ik ben nu 7 weken zwanger van ons 2de kindje. En nu begin ik toch echt al een buikje te krijgen. Is dit normaal? Hebben meerdere van jullie (bij een 2de) dat je al zo snel een buikje zie?
 
Hee,
Ik weet nu sinds donderdag 2 mei dat ik in verwachting ben van ons 2e kindje. Inmiddels nu 6 weken en 2 dagen(volgens de app)
Vandaag ga ik rond bellen voor een 1e afspraak.

Nu gebeurde er vanochtend iets bijzonders:

Mijn dochtertje van 2.5jr en ik zijn klaar met ontbijten net. En zegt uit zichzelf, jij hebt een baby in de buik... En ze wijst naar mijn buik
Ook wel heel schattig... Ik zei heb ik een baby in de buik?
Verder niks op gezegd.

'En weer door'

Ook wel lastig hoe ik daarop moest reageren. We hebben uiteraard nog niks verteld. Maar ik heb al eens vaker gelezen dat kinderen dit kunnen aanvoelen
 
Hee,

Iemand nog tips om smoes te verzinnen voor oppas voor het eerste kindje.
Zodat wij naar de 1e afspraak kunnen voor echo enzo...

We willen binnen de familie/vriendenkring nog even wachten met mededelen totdat de 1e controle is geweest
 
Hee,

Iemand nog tips om smoes te verzinnen voor oppas voor het eerste kindje.
Zodat wij naar de 1e afspraak kunnen voor echo enzo...

We willen binnen de familie/vriendenkring nog even wachten met mededelen totdat de 1e controle is geweest?
Ik weet dat je niet mag jokken, maar de tandarts is ook niet handig een kleine mee te nemen
 
Zou kunnen. Maar onze dochter is 2.5jr en ik ga juist met haar samen... Zodat zij ook aan tandarts alvast kan wennen.

Voor nu hadden we zelf bedacht dat we naar meubel winkel willen voor nieuwe eettafel/stoelen, zonder dochter in alle rust oriënteren.. maar is nog ff nadenken of dat goeie smoes is haha
 
Misschien het andersom redeneren, wat zou je dochtertje graag willen doen? Wil die bijvoorbeeld gewoon heel graag een middagje bij een bepaald familielid doorbrengen? En jullie lekker een middagje met zijn tweeën hebben?
 
Zou kunnen. Maar onze dochter is 2.5jr en ik ga juist met haar samen... Zodat zij ook aan tandarts alvast kan wennen.

Voor nu hadden we zelf bedacht dat we naar meubel winkel willen voor nieuwe eettafel/stoelen, zonder dochter in alle rust oriënteren.. maar is nog ff nadenken of dat goeie smoes is haha
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie dochter is, maar wij hebben afgelopen maandag ons zoontje van 2 jaar meegenomen naar de afspraak.
Het ging heel goed en het was heel leuk om te zien hoe interessant hij het allemaal vond.
Bij ons duurde het ook niet lang, dus was het voor hem prima vol te houden.
 
Terug
Bovenaan