Ervaringen tweede (of meer) keizersnede?

Voor wie dezelfde keuze moet maken en dit later nog leest:
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een geplande keizersnede. Deze werd ingepland bij bijna 39 weken zwangerschap. Maar ons eigenwijze kindje wilde daar niet op wachten en kwam met 36 weken zelf. Ik ben dus na een eerdere keizersnede via de natuurlijke weg bevallen en dit is heel goed gegaan. (Dit was ook een groot kindje maar omdat ze vier weken te vroeg kwam was ze nog niet zo groot als de eerste.) Kiezen voor een keizersnede gaf mij in de zwangerschap veel rust. Ik had wel met de gynaecoloog afgesproken dat ik het zou proberen als ze zichzelf spontaan aandiende voor die tijd omdat ze het 50:50 kans van slagen gaf,.. en zo is het uiteindelijk dan dus gegaan. Ik kijk heel positief terug op de bevalling en het herstel. (Inmiddels een jaar geleden)

Beste ZazouTwee wat ontzettend fijn dat het allemaal zo mooi en fijn is verlopen en heel erg bedankt voor het delen van jouw verhaal. Dit zal zeker veel andere ouders helpen die zich in een zelfde situatie bevinden of gaan bevinden als jij. Dank daarvoor! Bedankt voor het maken van positieve impact op onze community! <3

Terug
Bovenaan