Oei spannend!Ik ben volgend jaar maart 40 en hopelijk vanaf volgende week zwanger. Dan een terugplaatsing van een embryo dus als alles lukt 40 wanneer ons meisje er is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oei spannend!Ik ben volgend jaar maart 40 en hopelijk vanaf volgende week zwanger. Dan een terugplaatsing van een embryo dus als alles lukt 40 wanneer ons meisje er is.
Ai dat is dan ook spannend weer he.. na eerdere zwangerschappen die dan voortijdig beëindigd zijn. Gelukkig schiet 22 juli al op! Hopelijk een hele fijne en goede echo!En nu bijna 6 weken weer zwanger.
22 juli krijg ik de eerste echo.
Hier nu 7 weken zwanger en 44 jaarHelaas al een aantal keren een zwangerschap, die vroegtijdig beëindigd is, meegemaakt. Nu opnieuw zwanger, waar we ontzettend blij mee zijn. Ben benieuwd of er ook vrouwen van 40(+) in deze groep zitten? Het is sowieso weer opnieuw spannend maar merk om mij heen dat ik geen vriendinnen heb die nu zwanger zijn/ willen worden. Zou het juist wel fijn vinden om in contact te komen. Allemaal een goede zwangerschap gewenst zover!