zwangerschaps BH ???

Hoi,
Ik heb BH's bij de Prenatal gekocht, maar het zit voor geen meter. Ik ben al een hier en daar gaan kijken voor andere BH's maar ik heb echt geen idee wat ik het beste kan kopen en in welke winkel.
Heeft iemand wat tips voor mij????
Alvast heel erg bedankt,
gr Laura

hi Laura,

via Prettymum.nl heb ik een paar BH's gekocht. een zwangerschapsbh en twee x twee voedingsbh's. die zitten echt lekker en kan je ook na de bevalling gebruiken.
je borstkas groeit ook   nog een paar centimeter als de baby groter wordt onder je ribben, dat ging bij mij van 72 cm naar 84 cm nu, cupmaat D naar cupmaat F over een periode van 6 maanden. ze kosten ca. 38 euro per stuk, en soms zijn ze in de aanbieding voor een paar euri minder.

succes ermee. Miep36 (33w4d)

Hoi,

Ik vind het zonde om zoveel geld eraan uit te geven. Ik heb wel 2 voedingsBH's gekocht bij Prenatal. Waren erg duur vond ik... Verder heb ik bij de Hema nu weer 3 gekocht omdat de andere alweer te klein waren geworden... Ben van 75C naar 95D gegaan.. Ben bang dat ze nog groter worden dus zal ik weer nieuwe moeten kopen. Die van de Hema zijn goedkoop en ik vind ze lekker zitten... Maar meningen verschillen !

Gr amber 36 weken

Hoi,

ik vind het normaal al lastig om een goed passende bh te kopen en dat is er met m'n zwangerschap niet minder op geworden. Toch ben ik erg goed geslaagd.
Bij de Hema verkopen ze zowel zwangerschaps- als voedings bh's en ze zijn niet duur (8 á 9 euro geloof ik). Bij Livera en Prenatal verkopen ze ook zwangerschaps bh's van het merk Anita. Zit bij mij perfect, maar ik had geloof ik nog nooit zo'n dure bh gekocht (34,95 euro).
Om te zorgen dat je er nog in kan groeien moet de bh als je hem koopt goed zitten als je de rugband op het meest strakke haakje hebt zitten. Ook de schouderbandjes moeten niet al op maximaal zitten, dan kan je ze niet meer verstellen als je borsten groter / zwaarder worden.

Heel veel succes ermee!
Groet,
Margrethe

Iedereen heel bedankt voor al jullie tips.
Ik zat net op de site va de Hema voor de BH's te kijken en die zien er een stuk beter uit dan die ik nu heb van de Prenatal.
Ik ga van het weekend gelijk maar even kijken.
liefs Laura

Ik heb een zwangerschapsbh bij de Hunkemoller gekocht, helaas zit ie mij nu al weer te strak, dus heb maar van die bh-verlengers gekocht, want mijn cupmaat is niet echt gegroeid. Verder heb ik ook 2 voedingsbh's bij de Hunkemoller gekocht.
Bij de Hema ben ik ook geweest, maar ze hebben daar geen zwangerschapsbh's in mijn maat..

Ik heb een bh gekocht bij livera, zit voor geen meter, en was nog prijzig ook!!
Komt dat misschien, omdat ze mij er 1 zonder beugels hebben verkocht??
Normaal draag ik altijd met beugels.
Ik ben ondertussen wel gewent dat bh's voor een prikkie niet voor mij zijn weggelegd.
Bij de HEMA gaat het geloof ik maar tot D, en ik moet toch echt minimaal E of F hebben .
Maar voor ik zwanger raakte ben ik erg afgevallen, en heb nog wel paar "oude" bh's liggen, maar met beugel.
Ik heb wel eens gehoord dat een bh met beugel niet goed is als je zwanger bent, weet iemand dat??

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan