Zoekresultaten

1. I

Wanneer piek te verwachten ovulatietestc

Hallo dames, Deze maand besloten om voor een 3e kindje te gaan.. ik ben meteen ovulatietesten gaan gebruiken. Ik had een regelmatige cyclus van 30-31 dagen tot corona om de hoek kwam kijken en mn cyclus 34-35 dagen duurde. Cyclus begon op 19 augustus. Ik gebruik in de ochtend de paarse van...
  2. I

Kinderwens, corona en rare cyclus

Hallo dames, ik probeer het kort te houden.. Ik heb mn laatste menstruatie 16 juli gehad, normaal een cyclus van 29 tot 32 dagen. 28 juni hebben mijn man en ik onveilig gemeenschap gehad. 30 juni begon de corona, een aantal dagen later heb ik enorme gevoelige klieren rondom mijn borsten...
  3. I

Drama avonden, Peuter poept in de avond/nacht

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik kan wel JANKEN. Onze zoon wordt aanstaande vrijdag 3, hij is al een half jaar zindelijk. Hij heeft in het begin op het potje/wc gepoept. Sinds 3 maanden is het echt uit de hand gelopen. Hij gaat om 19 uur naar bed en gilt tot 12...
  4. I

Zindelijk worden!

<p>Hoi,</p><p>Sinds maandag (nu al 6 dagen) ben ik bezig met zindelijkheidstraining bij mijn zoontje van 2 jaar en 7 maanden oud nu. Hij vond het interessant, benoemt poepen en plassen en zit zonder moeite op t potje of wc met verkleiner. Ik begon eerst vanaf maandag met elk...
  5. I

Nachtmerries? Slaapproblemen dreumes/peuter

<p>Hallo lieve ouders,</p><p>Ik had 3 weken geleden al een bericht geplaatst dat het slapen niet goed ging hier. Zoontje wordt precies over een maand 2 jaar oud. Het begon met het huilen bij het naar bed gaan. In de middag en avond. Middag sliep hij niet meer. Een week geleden...
  6. I

Dreumes/peuter wilt niet slapen

<p>Hoi allemaal</p><p>Mn zoontje van bijna 2 heeft weer eens een periode van niet willen slapen. Zowel in de middag als in de avond. Als hij het woord slapen al hoort begint hij zn ogen dicht te knijpen en te jammeren. De trap op duurt wel een kwartier en zodra hij in zn kamer...
  7. I

Slaapregessie 18 maanden?

<p style="text-align: left;">UHai, ben ik weer ?,</p><p>Ons zoontje is net anderhalf, al een week grieperig en last van diarree (niet heftig). Eet verder goed, middagslaap gaat zonder drama, speelt, is soms even verveeld of hangerig maar niet lang. 4 kiezen zijn 2 weken geleden...
  8. I

Nub theorie?? 12 weken en 2 dagen zwanger.

<p>Hoi! Zijn hier dames die de nub kunnen voorspellen? Vandaag een echo gehad met 12 weken +2 link;</p><p>https://myalbum.com/album/JteaFsYN5mDQ</p>
  9. I

Ramzi theorie?

<p>Is hier iemand die de ramzi theorie kan toepassen? Benieuwd!</p>
  10. I

Commode met bladverhoger??

<p>Hallo dames!</p><p>Ik ben momenteel zwanger van de 2de. Bij mn zoontje heb ik zn babykamer via ikea aangeschaft. Hij heeft een commode waar je het kindje voor je legt en zo kan verschonen. Zelfde idee als met een bladverhoger. Zal zo even een link delen hoe het eruitziet. Ik...
  11. I

Zwanger en pds?

<p>Hoii, Wie is er nog meer zwanger en heeft last van het prikkelbare darm syndroom/spastische darmen? Na mn vorige bevalling begonnen de klachten hier. Inmiddels al anderhalf jaar last dus. Met een echo gekeken en ja hoor pds :(! Nu ben ik bijna 5 weken zwanger en heb zo’n...
  12. I

Bloedverlies 4 weken zwanger en vervroegde echo

<p>Hoihoi allemaal,</p><p>Pfff wat een onzekerheid weer. Gisterenavond begon het bloedverlies, was op bezoek dus meteen weg en in de auto de vk gebeld. Moest het aankijken en een echo zou niks zeggen omdat ik zo pril zwanger ben. Vandaag weer wat bloed, weer vk gebeld. En echo...
  13. I

Middaslaapje is drama bij 16 maanden...

<p>Hi,</p><p>2 maanden geleden dezelfde topic geopend. De middagslaapje van mn zoontje is echt een drama!! Eerst viel hij bij omas en opas niet meer in slaap en krijste het uit (2x in de week) Nu slaapt hij daar wel en thuis niet.. ??</p><p>Hij gaat rond 13.00 uur...
  14. I

Voorkeur voor geslacht?

<p>Hoi,</p><p>Ik weet dat bijna iedereen het in de directe omgeving niet durft te uiten.. maar ben wel benieuwd! Wil wel even vooraf zeggen dat de gezondheid van een baby natuurlijk (vanzelfsprekend!) vooraf staat. En ik weet ook dat er stellen zijn die alles zouden doen om een...
  15. I

Mee gluren?? Test positief of indroogstreep?

<p style="text-align: right;">Hi, Had gisteren nog een topic dat ik mij raar en zwanger voelde..  Had 7 a 8 dagen voor nod getest (dom i know) en zag vandaag op die test een heeeel licht roze streepje vandaag (was dik en roze). Ik moest afgelopen nacht ook wel 20x naar de wc. Nu zit ik...
  16. I

Zou ik zwanger kunnen zijn?

<p>Hoi meiden,</p><p>Even een vraagje.. Ik hou sinds februari mijn cyclus in de gaten voor een 2de kinderwens (als het ons gegund is ?) . </p><p>Mijn cyclus ziet er als volgt uit</p><p>13 feb-18 feb </p><p>16 maart -21...
  17. I

Erop tegen zien voor een 2de zwangerschap en bevalling?

<p>Hi,</p><p>Ik ben inmiddels trotse moeder van een 16maand oude zoontje! Wij willen, als het ons gegund is voor een 2de gaan. Ik wil het dolgraag! Maar waar ik tegen op zie is de bevalling voor het grootste deel, en ook nog de zwangerschap. De 1ste zwangerschap was geen pretje...
  18. I

Peuterpuberteit of een ander sprong?

<p>Hoi hoi,</p><p>7 mei wordt mn zoontje precies 17 maanden oud. De laatste 2 weken is hij zó veranderd! Hij wou alleen bij de omas en opas opgepakt worden en was daar heel huilerig (aandacht teveel ook door ooms en tantes) en thuis was het meestal een lieverd. Nu wilt hij ook...
  19. I

Dreumes 16 maanden lekt elke dag door s nachts, tips???

<p>Hoihoi,</p><p>Doorlekken was tm enige tijd geen probleem. Na ruim 8 maanden zijn wij overgestapt naar de Baby Dry lueirbroekjes van pampers. Toen hij rond de 1 jaar was begon het doorlekken. Toen zijn wij overgestapt naar de premium protection pants van Pampers en dit ging...
  20. I

Zomertijd en slapen

<p style="text-align: left;">Hallo, Mn dreumestje is nu 15 maanden. Vandaag gaat de zomertijd in,hoe gaan jullie hiermee om? Vorige zomer sliep hij rond 21.00 uur als vaste tijd en na de zomer gaf hij rond de 8 maanden zelf aan om 1900 te slapen, dus die ritme hebben we nu al even. Gaan...
  21. I

Wanneer begonnen met zindelijkheidstraining?

<p>Hoihoi,</p><p>Wanneer zijn jullie begonnen met zindelijkheidstraining? Mijn zoontje wordt over 2weekjes 15maanden. Ik las dat sommige wachten op signalen die het kind dan laat zien, en dat sommige gewoon al met 1 jaar begonnen zijn. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Zie ook...
  22. I

Middagslaapje dreumes 14 maanden

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zit een beetje met mn handen in thaar. Ons zoontje van nu ruim 14 maanden slaapt weer door gelukkig. Om 1900 gaat hij naar bed en wordt tussen 7.00 emn 8.00 wakker, s nachts gaat het prima heb ik gelukkig niks over te klagen! Rond half 8 en half 9...
  23. I

Zwanger of ziek?

<p>Hoihoi,</p><p>Ik zit hier met een dillema, nouja soort van.. Ik ben afgelopen vrijdag ziek geworden (verkouden, koorts)en zondag alweer beter gevoeld maar heb al een dag of 2 ook zwagerschapsverschijnselen. Lees: heel misselijk, rare gevoel in buik, veel plassen, last van mn...
  24. I

Slechte mama en kind band?

<p>Hallo mama's,</p><p>Ik ben er weer om mijn hart te luchten. De laatste tijd is mn zoontje van bijna 14 maanden heel erg veranderd tegenover mij. Ik ben een thuisblijfmoeder, dus ik ben altijd samen met hem. Hier komt het, als mn man thuis komt van werk is het alleen maar...
  25. I

Is dit een MK?

<p>Hi, </p><p>Ik gebruik al sinds de geboorte van mn zoontje geen anticonteptie. Wij hebben een 2e kinderwens,maar echt proberen doen we nog niet.. Ik ben 2 dagen geleden ongesteld geworden maar wel op een hele rare manier. 7 dagen te vroeg,normaal heb ik veel pijn vooraf. Het...
  26. I

Borstvoeding afbouwen/stoppen?

<p>Hi allemaal, mn zoontje is nu 13 maanden oud. Hij krijgt nog borstvoeding in de ochtend, soms in de middag als hij erom vraagt. In de avond als hij al laat heeft gegeten (18.00) en als hij eerder heeft gegeten krijgt hij ipv BV een bakje yoghurt om 18.30 en dan naar bed. Hoe en wanneer...
  27. I

Leeftijdsverschil tussen 2 kindjes?

<p>Hallo,</p><p>Raar dat ik ineens in de categorie 'dreumes' aan het typen ben, gaat zo snel allemaal!! Zoontje is alweer ruim 13 maanden oud. Zoals de titel al zegt, welke leeftijdsverschil hebben jullie tussen 2 kindjes? Dit zal per persoon, gezin en situatie anders zijn maar...
  28. I

Baby bijna 10 maanden elke dag wakker tijdens 'nacht slaap' ? Goede schema?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een zoontje van bijna 10 maanden. Na de zomervakantie gaf hij zelf aan om 19.00 te willen slapen ( voorheen 21.00) , we waren toen ook over van 3 naar 2 dutjes overdag (rond de 8 maanden). Nu is het de laatste maand echt een ramp.. dutjes gaan...
  29. I

Baby 9 maanden weigert avondeten

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ons zoontje was een prima en gróte(!) eter. 3 dagen geleden besloot hij om in zijn eetstoeltje te huilen vanaf t moment dat hij erin zat, avondeten ging er na meerdere malen proberen niet in, toetje ook niet. Gisteren weer hetzelfde verhaal, ochtend...
  30. I

HELP slapen is drama baby 8,5 maanden

<p>Hallo mensen, daar ben ik weer na een tijdje! Slapen ging ZO goed bij ons nét voor de zomervakantie. We waren eindelijk af van inbakeren na ruim 6,5 maand hoera! Meneer huilde niet meer uren lang in de avonden. En na de vakantie sliep hij netjes uit zichzelf om 19.00 (voorheen 21.00)...
Terug
Bovenaan