Dreumes 16 maanden lekt elke dag door s nachts, tips???

Izzy

New member
<p>Hoihoi,</p><p>Doorlekken was tm enige tijd geen probleem. Na ruim 8 maanden zijn wij overgestapt naar de Baby Dry lueirbroekjes van pampers. Toen hij rond de 1 jaar was begon het doorlekken. Toen zijn wij overgestapt naar de premium protection pants van Pampers en dit ging goed. Tot een maand geleden ongeveer. Overdag gebruiken we etos en af en toe kruidvat luiers en die zijn oke voor overdag maar s nachts echt niet want ze zitten binnen 3 uur helemaal vol. S nachts heb ik 2 dagen geleden de premium protection normale luiers ook geprobeerd helaas zonder resultaat. Met een maatje groter en kleiner heb ik t ook geprobeerd. Mn zoontje is helemaal doorweekt de laatste 2 dagen. Romper pyjama en zelfs zn slaapzak zit er helemaal onder. Hij slaapt ook wel best lang.. 18.45 krijgt hij de nieuwe luier en rond 8.30 of 9.00 verwissel ik die pas dus er zit wel zeker 13 uur tussen. Wat is hier aan te doen ? Denk niet dat er een betere optie bestaat dan de pampers premium protection? Haha lees ook wel eens dat mensen een wasbare luier plus een gewone erboven doen maar enige ervaring mee en zit dat wel lekker?</p>
 
Hoeveel kilo weegt je zoontje?
Wij hebben ook dat soort nachten maar wel droog met de baby dry+
Zoon is nu 10 a 11 kilo en blijft met baby dry 4+ droog!
Wellicht de 5+ proberen? In de plus maatjes zit meer absorberend materiaal!
 
Hebben wij met onze zoon ook gehad. Heel vervelend! Je kan verschillende dingen proberen; grotere maat luier, ander merk luier (wij zijn blij met Aldi), romper aan onderkant los of grotere romper, zo’n peuter luierbroekje over zn gewone luier trekken. Niets hielp echt ideaal hoor, maar wel wat. Het is bij ons echt overgegaan toen onze zoon helemaal geen flessen meer dronk nachts.
 
Misschien minder strakke rompers  proberen ? Hier werken de baby dry broekjes wel... alleen laatst lekte die ook door en dar kwam doordat zn rompers vrij strak zaten onder . 
Een maatje groter verhielp  het probleem weer 
 
 
Mijn zoontje is nu 1 en had dit ook vanaf 8maanden. Ik heb eindelijk. De oplossing gevonden na verschillende Luiers geprobeert te hebben en over elkaar heen getrokken. 
Ik gebruik etos Luiers maat 4+ en daar overheen ook van etos een luierbroekje je kan ook de Luierbroekjes van de ah er overheen doen.
 
Ben benieuwd of het werkt.. Succes! 
 
Terug
Bovenaan