Zoekresultaten

1. A

Wat te doen... Advies gevraagd, wel of niet uit logeren??

Wat te doen...en waar te beginnen... Mijn man en ik zijn al 12 jaar samen en hebben inmiddels 2 kinderen. Wij hebben een goede relatie met elkaar, maar ik helaas totaal niet met mijn schoonmoeder, en tja, die kreeg ik erbij :( Als mij man en ik onenigheid hebben of ruzie of als er negatieve...
  2. A

Twijfel over het geslacht

Hallo, met 15 + 5 wkn hebben we een geslachtsecho gehad. Er is ons verteld wat we krijgen maar toch zegt mijn gevoel zo sterk iets anders. Dit is onze 4e zwangerschap en verloopt zo anders dan de eerste 3. Ben veel misselijk en spugen. Daar komt bij dat wij al 3 kinderen van het zelfde geslacht...
  3. A

Moeder van 3 gezocht, ervaringen.

Hey, Wij zijn gezegend met 2 gezonde jongens van bijna 3 en 5. Nu zitten wij te fantaseren over hoe het zou zijn met nog een kleintje erbij (mocht dit ons gegund zijn uiteraard). Ik ben vooral heel benieuwd naar de ervaringen. Hoe is het om 3 kinderen te hebben? Wat zijn de positieve...
  4. A

NOD december 2022

Hai hai, afgelopen week weinig op het forum gekeken maar merkte dat ik jullie toch ook wel een beetje miste hoor (Minimin, TMAAM, Kaat, Noenoe, JoyE, Klavertjes, Magzie, Nvlinder). Best gek, je hebt geen idee wie er achter het account zit en toch heb je aan de andere kant het gevoel dat je...
  5. A

Ongesteld worden na Primolut kuur.

Hi hallo, Ik heb vorig jaar november mijn laatste prikpil gehad ivm de kinder wens van mijzelf en mijn partner. Afgelopen maanden geen menstruatie gehad en via de huisarts een Primolut kuur voorgeschreven gekregen voor 10 dagen. 5 dagen na de laatste pil nog geen menstruatie en toen...
  6. A

Een volgend kleinkind nog bijzonder?

Hallo allemaal, Mijn partner en ik proberen al een tijdje zwanger te raken van ons eerste kindje. Mijn ouders hebben al kleinkinderen en mijn schoonouders zijn pas geleden voor het eerst opa en oma geworden. Nu hoop ik allereerst dat het ons ook gegund is om een keer zwanger te raken en een...
  7. A

Positief?

Goedemorgen, Zojuis een zwsngerschapstest gedaan en volgens mij zie ik een licht streepje... Wat zien jullie?
  8. A

NOD november 2022

Haii, ik dacht het word tijd voor het topic van November haha! Kijken of we de 43 pagina's kunnen overtreffen met hopelijk uiteindelijk veel positief nieuws! Ik ben dus alweer volop bezig met de ovulatietesten.. En toch ook weer lichtelijk in de war. Zit vandaag op cyclusdag 14 en met de...
  9. A

Nod oktober 2022

Hai allemaal, mensen die mee kletsen voor NOD oktober? Wij hopen binnenkort zwanger te zijn van ons 3e kindje. Ik had afgelopen maand een positieve test (net voor NOD waarschijnlijk) maar werd 3 dagen later ongesteld. Ben er nog steeds een beetje door van slag merk ik. Eerste zwangerschap ronde...
  10. A

Lange menstruatie na miskraam

Hey dames, Ik heb vorige week maandah dus 8 dagen geleden mijn 1e menstruatie gehad na mijn miskraam. Dit was 4.5 week na mijn miskraam. Ik veeg nu nog steeds als ik na de wc ben geweest roze af. Dus volgens mij ben ik nog steeds een klein beetje ongesteld. Dit is dus dag 8 van mijn...
  11. A

Klompvoetjes

Hallo, Tijdens de 20 weken echo hebben we te horen gekregen dat onze zoon geboren gaat worden met twee klompvoetjes. Ik ben eind oktober uitgerekend en merk dat ik nu de uitgerekende datum dichterbij komt me toch weer meer zorgen ga maken. Hebben jullie ervaringen met de behandeling die je...
  12. A

Zwart tandvlees bij doorkomende kies

Hoi iedereen! Ik heb een klein vraagje. Mij dochter is nu 14 maanden oud, ze heeft 4 voortanden door en al een kies. Nu zag ik net opeens dat er aan de andere kant van haar begin iets zwarts zit. Nu zie ik dat er daar ook een kies doorgroeit (een beetje schuin) en er zit een soort...
  13. A

Max. aantal eieren per week baby

Ik ben voor onze dochter van 8 maanden zelf gezonde tussendoortjes aan het maken (bijvoorbeeld pannekoekjes van wortel, ei en boekweitmeel). In de meeste receptjes zit ei. Tot nu toe gaf ik haar altijd een half ei per week, gemengd door de groentehap. Maar als ik haar elke dag een tussendoortje...
  14. A

Meekijken ovulatietesten

Hoi allemaal. Ik vraag mij af of jullie hier een piek in zien? Voor mijn miskraam had ik een duidelijke piek met hele donkere testen. Deze is lichter dan ik gewend ben maar lijkt wel op en af te lopen https://ibb.co/GctrjfL
  15. A

Ovulatie testen bij lichtstreepje zwangerschaptest

Hey dames. Ik heb even een vraagje. Ik heb nog een heel licht streepje op mijn zwangerschap test staan van onze miskraam. Hij loopt duidelijk langzaam af. Ik vraag mij af heeft het nu al zin om met ovulatietesten te starten of krijg je echt uberhaupt met een klein beetje hcg in je bloed nog...
  16. A

Melk lekken

Ik ben 36 weken zwanger er mijn borsten blijven continu melk lekken. Ze voelen ook hard en gespannen aan. Herkent iemand van jullie dit? Had dit bij mijn dochtertje pas na de bevalling.
  17. A

Zó véél honger

Hi! Ik ben 1,5 week geleden bevallen van ons derde kindje. Alles gaat goed met mij en de kleine, ik heb alleen zó'n honger, de hele dag door, om gek van te worden. Ik zit nu weer op m'n oude gewicht van voor de zwangerschap, maar ben bang dat ik op deze manier de zwangerschapskilo's er achteraf...
  18. A

Last van de knip tijdens seks

Hoi allemaalInmiddels ruim 8 maanden geleden ben ik bevallen. Er is toen een knip gezet die opzich goed genezen is. Ik merk alleen nog steeds tijdens seks dat ik het aan de kant waar de knip gezet is niet fijn vind voelen. Een trekkerig gevoel, op de plek waar hij naar binnen gaat. In de ene...
  19. A

Medicijnen miskraam

Hoi dames, Wat een paar weken geleden met een positieve zwangerschap test en een goede echo met een mooi kloppend hartje begon. Is afgelopen vrijdag voor oms geëindigd in een grote nachtmerrie. Helaas was het hartje van ons kindje recent gestopt met kloppen, Ik was 8 a 9 weken zwanger. Nu heb...
  20. A

Vroege testen vals negatief?

Hai hallo, Ik heb vandaag op 6 dagen voor mijn NOD een vroege test gedaan die vanaf 6 dagen voor de gemiste menstruatie kan testen. Ik testte met namiddag urine en ik had van te voren 1,5 glas frisdrank gedronken. De test was helaas negatief. Ik weet dat ik even moet afwachten...
  21. A

Vermoeidheid, bevruchting?

Haii, Vijf dagen geleden meen ik mijn ovulatie te hebben gehad en hebben mijn partner en ik het gezellig gemaakt. Sinds gisteren ben ik de hele dag zo ontzettend moe. Na kleine activiteiten zoals een terras of wandelen ben ik gesloopt en ik slaap veel. Herkent een van jullie dit dagen na...
  22. A

Toxoplasmose

Mijn dochtertje hand eendenpoep aan haar sokken toen we zijn gaan wandelen. Ze klopte met haar handjes de poep van de sokken af. Toen ik mijn dochtertje optilde kwam haar vinger perongeluk in mijn mond op de een of andere manier. Nu nemen mijn hormonen een loopje met me en ben ik bang voor...
  23. A

Baby slaapt slecht op opvang

Hoi papa’s en mama’s,<br />Ik vraag mij af of er meer ouders zijn die dit probleem ervaren en eventueel tips hebben.<br />Onze zoon is bijna 8 maanden. Gaat 3 dagen in de week naar de opvang. Hij is nooit een geweldige slaper geweest, zijn dutjes overdag zijn meestal vrij kort maar...
  24. A

Vast voedsel wil maar niet lukken

Hi, mijn dochter van bijna 9mnd wil maar geen vast voedsel eten. De hapjes maak ik zelf. Brood vindt ze ook maar niks. Ze krijgt nog steeds Borstvoeding. Doe ik iets verkeerd? Any tips? Ik word zo langzamerhand radeloos.
  25. A

Ineens aanhankelijk en huilerig (2jr)

Hee! Sinds ongeveer een maand is omze dochter (bijna 2 jaar) heel erg aanhankelijk, snel huilerig en moe. Iemand die dit herkent? Ze wil continue gedragen worden of aan de hand lopen (terwijl ze ervoor juist graag zelf wilde lopen). Ze huilt om het minste of geringste, als ze zich heel...
  26. A

Ineens weigeren van de fles en niet kruipen

Hoi, Onze meid is alweer ruim 8 maanden maar sinds een week weigert ze ineens compleet de fles! Alleen al bij het zien van de fles begint ze te krijsen en slaat ze om haar heen zodat het flesje nier in haar buurt komt. Voor iemand herkenbaar? We proberen nu op allerlei andere manieren nog...
  27. A

Gratis zwangerschapsshoot

Hoi dames! Helaas heb ik nog geen reacties binnen gekregen op deze portfolioshoot. Vandaar dat ik het graag nog eens probeer. Ik fotografeer nu vele newborns. Graag zou ik mijn portfolio uit willen breiden met een mooie zwangerschapsshoot met een paar foto’s van de prachtige, blote buik. Ik zoek...
  28. A

Hoeveel melk baby 7 maanden???

Hoi allemaal Ik ben heel benieuwd naar hoeveel melk jullie babys krijgen met 7 maanden. Onze zoon eet zijn groente en fruit en brood goed. Daarnaast krijgt hij in de ochtend een fles van 180+6, smiddags na zijn groentehap een fles van 120+4 en savonds voor het slapen een fles van 210+7. Nu...
  29. A

Leukste baby recepten boeken

Welke boeken met recepten voor baby’s vanaf 6 maanden zijn echt leuk en handig?
  30. A

Wanneer gezellig maken voor ovulatie test

Hai, Mijn vraag aan jullie is hoeveel dagen je voor een positieve ovulatie test het beste het gezellig kan maken? Ik verwacht dat mijn ovulatie test weer op dag 14 positief zal zijn en ik zit nu op dag 11. Ik zie mijn partner ivm werk niet elke dag. Groetjes
Terug
Bovenaan