Zoekresultaten

1. E

Willen jullie meekijken?

Hallo allemaal, Zouden jullie misschien met mij mee willen kijken? Ik heb een hele onregelmatige cyclus, laatste jaar om de 13 dagen ongesteld en dan 10 dagen hevig ook nog. Ik heb deze test van de Action vanochtend rond 10:45 gedaan. Ik denk dat ik mezelf helemaal gek maak. Alvast super bedankt.
  2. E

Willen jullie meekijken?

Hallo allemaal, Zouden jullie misschien met mij mee willen kijken? Ik heb een hele onregelmatige cyclus, laatste jaar om de 13 dagen ongesteld en dan 10 dagen hevig ook nog. Ik heb deze test van de Action vanochtend rond 10:45 gedaan. Ik denk dat ik mezelf helemaal gek maak. Alvast super bedankt.
  3. E

6 dagen overtijd

Hoi allemaal, Ik heb een vraag.. ik ben 6 dagen over tijd. Ik had op de dag dat mijn menstruatie moest beginnen lichte "menstruatie" krampen dus ik dacht het gaat beginnen. Maar niet! Nog steeds niet ongesteld heb vanochtend een test gedaan maar deze was negatief. Verder heb ik nog geen...
  4. E

Zindelijkheidsbox

Hallo allemaal, Mijn zoontje van 3,5 jaar is nog niet zindelijk, plast en poept helaas nog niet op het potje. We hebben al veel geprobeerd van voorlezen tot stickers plakken en cadeautjes maar helaas niks stimuleert hem. Hij geeft ook niet aan als hij moet plassen of poepen. Ik heb al tips op...
  5. E

Heel veel vallen

Hallo allemaal, Ik heb een vraag. Het valt mij op dat mijn zoontje van bijna 3 jaar heel erg veel valt. Zijn schoenen Nike zijn goed, niet te groot of klein. Als hij gewoon loopt valt hij, met rennen, spelen, springen. Ik hou al in de gaten of het hij dan moe is maar dat is niet het probleem...
  6. E

Baby 11 mnd schreeuwt/gilt

<p>Mijn zoontje van 11 mnd schreeuwd/gild vreselijk bij alles wat hij doet. Het gegil is zo erg dat ik geregeld piepende oren heb, zo hoog is het geluid. Ik heb al dingen geprobeerd zoals rustig blijven praten tegen hem, hem afleiden met iets, verhaaltje vertellen maar daarna begint hij...
  7. E

Baby kan moeilijk slikken

<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Misschien dom maar ik ben best angstig, bang.</span></p><p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida...
  8. E

Advies maat luier

<p>Hallo allemaal.</p><p>Mijn kleine man heeft luier maat 2 aan maar met +- 2 uur is hij doorgelekt, dit gebeurd niet elke keer. Maatje 2 past hem perfect, maat 3 is best ruim en de sluiters gaan ver over elkaar heen. Mijn mannetje is 20 weken oud, weegt rond de 6000 gr en is...
  9. E

Ritme opbouwen

<p>Hallo mama’s, </p><p>Mijn zoontje is 6 weken en weegt +/- 3135 gram. Ik merk dat we nog totaal geen ritme hebben overdags en dat ik dat moeilijk vind om dit te vinden/maken.</p><p>Onze dag start om 6 uur opstaan en naar beneden. Tussen 6:00 en 6:30 krijgt hij...
  10. E

Luier probleem

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn kleine man is een prematuurtje en hierdoor heb ik een probleem met luiers. We hebben nu de luiers van de Kruidvat en dan maat newborn 0 extra smalle maar deze zijn hem te groot. Zijn plas loopt als hij veel bewogen heeft zo langs de randen zo zijn...
  11. E

Wanneer weer starten pil

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ook ik mag me hier melden. Wij zijn op 28-9-2019 trotse ouder geworden van onze eerste zoon Theo. Theo is met 36 weken geboren en weegt nu 2120 gram en 46 cm, heel klein dus. Hij groeit, drinkt en slaapt goed. Maar ik zit eigenlijk met een vraag. Vanaf...
  12. E

groeiachterstand 34 weken

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hallo allemaal,</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik heb gisteravond...
  13. E

Extreem maagzuur

<p>Hallo mama's en mama's to be.</p><p>Ik ben nu 29+3 en heb al goed 7 weken extreem last van brandend maagzuur, dit houd sinds 1 week de hele dag licht aan maar is savonds en snachts heel ergst. De VK weet er vanaf en op advies al Rennies gehad en nu 2 weken Antagel maar beide...
  14. E

pijn onder 1 borst

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hallo mama’s en mama’s to be,</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family...
  15. E

dwarsligging stuitligging

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hallo allemaal,</span></p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik ben nu 25+2 en heb vanochtend een...
  16. E

Borst of flesvoeding

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben in verwachten van mijn eerste wondertje en heb een vraagje.</p><p>Ik zit te twijfelen tussen borst en flesvoeding. Mijn voorkeur gaat uit naar borst maar vind het erg spannend.</p><p>De vraag:</p><p>Hoelang doe...
  17. E

continu zo moe

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik ben vandaag 21 + 4 in verwachting en sinds deze week ben ik continu zo moe.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span...
  18. E

obstipatie en slijm

<p>Sorry voor het onsmakelijke onderwerp maar maak me lichte zorgen.</p><p>Ik heb al een tijd last van obstipatie en ben al bij de dokter geweest en die stuurt mij naar een diëtiste verder doet hij niks.</p><p>Ik ben net eindelijk na 4 dagen weer naar de wc geweest...
  19. E

Bijna 10 w en al bekkentherapie

<p>Aanstaande zaterdag ben ik 10 weken zwanger en ik heb al vreselijke rugpijn met uitstraling en naar de zijkanten. Ik heb vandaag de visio gebeld en ik sta al ingepland voor aanstaande maandag bij een bekkenbodem therapeut. Ook werd mij al aangeraden om morgen te proberen te werken maar...
  20. E

twijfel over uitgerekende datum

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hallo allemaal,</span></p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Even een vraagje want ik begin nu echt...
  21. E

Test positief

<p>https://www.mupload.nl/img/zv7ykp2c4r9.jpg</p><p>Ik mag mij hier ook melden.</p><p>Ik kan het nog niet geloven maar deze test is vanmiddag gedaan, dus niet met ochtend urine en ook nog eens 2 dagen voor mijn NOD (17de is dat). Ik heb net gelijk de huisarts gebeld...
  22. E

bloed verlies

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben vrijdag 14 december naar 18 jaar gestopt met de pil en maandag tot vrijdag netjes ongesteld geworden. Zaterdag en zondag nergens geen last van gehad, geen bloed verlies tot vanochtend. Sinds vanochtend verlies ik weer iets bloed, oud bloed en heb...
Terug
Bovenaan