Zoekresultaten

1. S

langdurig bloedverlies, stukje placenta achtergebleven?

<p>Hoi meiden, </p><p>11 weken geleden ben ik bevallen van een dochter na 18 weken zwangerschap. Omdat de placenta niet wilde loslaten is deze op de OK verwijderd. De echo's op de nacontroles zagen er goed uit. Toch heb ik nog steeds bloedverlies. Ik heb volgende week een...
  2. S

Traject IVF/PGD

<p>Hoi meiden,</p><p>Via de zoekfunctie vond ik alleen 2 oudere topics over dit onderwerp, vandaar dat ik een nieuwe open. Ik zou het fijn vinden om in contact te komen met meiden die met dit traject gaan starten, er middenin zitten of het al achter de rug hebben. Of misschien...
  3. S

Ineens twijfels...

<p>Hoi meiden,</p><p>Mijn man en ik zijn ruim 10 jaar samen. Hij wilde graag kinderen, maar ik heb dit lange tijd afgehouden. Inmiddels probeer ik vanaf januari zwanger te worden. Van tevoren samen goede gesprekken gehad, we staan er allebei achter en liggen behoorlijk op één...
  4. S

Altijd negatieve ovulatietesten

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad. Inmiddels verschillende merken geprobeerd maar de uitslag is altijd negatief. Als ik terugkijk naar eerdere testen, heb ik in mijn vorige cyclus één keer een licht streepje gehad op dag 7 toen mijn...
Terug
Bovenaan